Dus nee, ook hier geen gastvrij ontvangst, tenzij er van tevoren toestemming is gevraagd. Dan kunnen wij de paarden binnen zetten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
just_bassie schreef:En dat ze tussen het vee landen heb ik ook nog nooit gezien!(dat mogen ze trouwens niet eens)
Zoezi schreef:Bovendien vind ik mensen nooit zo gastvrij als je op hun land komt, met of zonder ballon.
Shadow0 schreef:faye schreef:Ik kan me wel voorstellen dat iemand doordraait,
Ik niet. Doordraaien is erg onvolwassen, dom en je bereikt er niets mee behalve meer agressie en onwil. Als er schade is, moet je die gewoon claimen. Het klinkt nu vooral als een persoon met een flink gebrek aan zelfbeheersing.
babbii_lief schreef:ik vind het apart ik was van mening dat ze eerst toestemming moeten vragen mijn oom heeft ook een luchtballon en die laat zijn volgwagen eerst om toestemming vragen voordat ie land
nooit problemen gehad en de boer kreeg een fles champange
niks aan het handje
[paard] schreef:Ik snap die man heel goed, bij ons zijn ze ook een keer geland, mijn paarden zijn compleet doorgedraait, en toch zijn ze geland op het kleine stukje land naast de bak. Als verder nou alles bos was geweest, oke. Maar nee, 100 meter verderop ligt een groot stuk leeg weiland. Dan hadden mijn paarden er in ieder geval minder last van gehad.
Toen ze op de grond stonden zeiden ze dit tegen mij: wel grappig om te zien hoe die paarden rondjes renden. Ik heb nog gevraagd of ze het niet hadden kunnen redden tot een weiland verder op: jawel, maar dit was wat gemakkelijker voor de auto. Geloof me: ik was toen ook in staat tot een poging tot doodslag.
Ze gingen ook nog kalm champagne drinken op ons terrein, het duurde zeker een dik uur voor ze weg gingen. Kijk ik in de wei, zie ik ook nog een pakjes drinken en ander afval liggen. Ze waren gewoon weggegaan zonder het even op te ruimen. Ik ben ontploft, en ze hoeven niet meer op mijn terrein te landen.
Stel dat dit ook bij die boer is gebeurt, snap ik de poging tot doodslag best. Ik keur het niet goed, het was beter geweest als hij zich in had gehouden (al was het maar voor zichzelf) maar ik snap het wel.
daantjuhhh schreef:Nou nee zeg ik hoop echt niet dat die boer wint hoor.
Ik snap best dat ie boos is en een vergoeding wil.
Maar dat betekend niet dat hij het recht dan ook maar in eigen handen mag nemen!
Jij zegt toch ook, dan bel ik de politie.
Nou dat is precies wat die boer had moeten doen.
Het is aso om dat ongevraagd te doen.
Maar dat rechtvaardigt zijn actie absoluut niet!!!