Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_rosita_ schreef:Pashon schreef:wij weten de omstandigheden niet dus vind het erg kort door de bocht.
Wij zijn wel eens een paard vergeten dat we op concours aankwamen en dat we gewoon een vak leeg hadden in de vrachtwagen.
Dit is dan minder erg omdat het paard lekker in z'n stal stond te eten, maar dan nog iedereen vergeet wel eens iets.
En ook een kind kan je vergeten hoe erg het ook is!
Iets?
Noem je een paard of nog erger een kind iets?
Daar gaat het volgens mij al mis...
Vreselijk dit, ik zou mijn partner of wie dan ook nooit vergeven... Hoe je er ook niet met je kop bij kan, als jij de hele dag je kind vergeet, met eruit halen, het wegbrengen, op je werk én naar huis rijden.. nee sorry... dan ben je mij niets waard
jesito schreef:Ik blijf erbij zoiets vergeet je niet
Je kunt wel het kuipje boter vergeten of het brood maar toch niet je kind.
_rosita_ schreef:Vreselijk dit, ik zou mijn partner of wie dan ook nooit vergeven... Hoe je er ook niet met je kop bij kan, als jij de hele dag je kind vergeet, met eruit halen, het wegbrengen, op je werk én naar huis rijden.. nee sorry... dan ben je mij niets waard
Paardje_13 schreef:wat vreselijk,
ik vraag me af wat er met die vader gebeurt,
krijgt hij hier problemen mee eigenlijk of wordt dit gezien als een ongeval?
IlsjePilsje schreef:Paardje_13 schreef:wat vreselijk,
ik vraag me af wat er met die vader gebeurt,
krijgt hij hier problemen mee eigenlijk of wordt dit gezien als een ongeval?
Als hij aangeklaagd wordt, kan hem volgens mij dood door schuld ten laste worden gelegd. Wellicht zijn hier "verzachtende" omstandigheden waar rekening mee wordt gehouden
besita schreef:Ilsjepilsje ..ik vind de vergelijking met een kaartje voor een achternichtje vergeten echt absoluut niet te vergelijken met je bloedeigen baby vergeten op de achterbank van je auto ..iedereen vergeet dagelijkse dingen te versturen , te sms-en , bellen ,op te halen of wat ever ...maar mijn eigenkids droppen en ophalen , te eten geven oid nee nooit
IlsjePilsje schreef:besita schreef:Ilsjepilsje ..ik vind de vergelijking met een kaartje voor een achternichtje vergeten echt absoluut niet te vergelijken met je bloedeigen baby vergeten op de achterbank van je auto ..iedereen vergeet dagelijkse dingen te versturen , te sms-en , bellen ,op te halen of wat ever ...maar mijn eigenkids droppen en ophalen , te eten geven oid nee nooit
Helaas werkt het menselijk brein toch wel iets anders hoor en zijn deze dingen te vergelijken. Wat niet in je systeem zit, zit niet in je systeem. Je zult er raar van staan te kijken hoe complex het in elkaar zit. Zeker als factoren als stress, angst etc om de hoek kijken, dan gaat je systeem soms heel rigoureus te werk.