Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Sigrid_ schreef:HOAX alarm!
Maripossa schreef:Wat een vreemd verhaal, dit klopt écht niet.Waarom zou een tattoeëerder 46 sterren plaatsen als er maar drie gevraagd worden? Dan moet de man wel gestoord zijn.

Mikkie schreef:Vanochtend attendeerde mijn belgische collega me op dit bericht. We hebben toen samen even naar het artikel gekeken van het nieuwsblad. Het meisje stelt daar dat de tatoeerder alleen frans sprak en zij alleen nederlands en engels. Mij kun je niet wijsmaken dat een 18 jarige belgische nog niet het woordje trois kan zeggen..... en anders is het opsteken van 3 vingers ook behoorlijk effectief.
In hett artikel staat ook dat ze het zelf wilde. Haar vader betaalde de tattoo, ging tussendoor even een ijsje eten. Zij heeft in die tijd 56 sterren laten zetten en toen haar vader terug kwam en not amused was, heeft ze het verhaal omgedraaid, aldus de tatoeerder. Kan me ook wel weer wat bij voorstellen. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt he.
Ik vind het een vreemd, heel vreemd verhaal.
Bovendien klinkt cinquante-six toch nèt iets anders dan troix als het aan mij ligt. Raar verhaal, bij mij rinkelt er ook een HOAX-alarm, hihi. Ik weet niet hoe snel de foto's zijn genomen na het zetten van de tattoo, maar op de foto's ziet de huid er niet geïrriteerd of iets gezwollen uit of wat dan ook. Ik heb geen ervaring met tattoo's, maar het lijkt mij dat je huid dan eerst nog wat geïrriteerd is, toch? Maar het kan natuurlijk zijn dat die foto pas na een week of zo is genomen. Toch weet ik niet of ik het nou moet geloven. Maar het is wel grappig idd
. Hoewel ik het stiekem ook een beetje een zielig kind vind. Jeaulijn schreef:sonjabelgium schreef:Whahahahaha t'Is weer 's in Kortrijk![]()
Hier kom ik nog wel het fijne van te weten
![]()
![]()
Wel laten weten he!
Ben ook wel erg benieuwd..
Ga wel 's "voelen" of ie meer weet wat daar juist aan t'handje is ... er deden al verhalen het ronde van "de nieuwe" ....