Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LimaMambo schreef:Blue_Eyes schreef:Ik las net dat Wilders wel gekozen is met voorkeursstemmen voor het EP, maar dat hij geen zitting gaat nemen... WAAROM sta je dan op die lijst? Of is dat omdat hij het enige lid is en er dus op moet staan? Want dat hij gekozen zou worden met voorkeursstemmen, dat was te verwachten. Dat had zelfs ik aan zien komen.
Ik zeg kiezersbedrog.
voor zover ik heb begrepen, neemt iemand anders de plaats voor hem in.. wel iemand van zijn partij en dit was van te voren al bekend
sarabande schreef:Maar lijstduwers zijn toch geen lijsttrekkers, je kan niet op hen stemmen dat geven ze duidelijk aan. Maar mensen kunnen nu op zon partij stemmen omdat zo iemand, waar ze waardering voor hebben dat ook doet.
Wat Wilders doet is kiezersbedrog. Mensen zeggen ik ga op Wilders stemmen en vervolgens is Wilders er niet.
sarabande schreef:Maar lijstduwers zijn toch geen lijsttrekkers, je kan niet op hen stemmen dat geven ze duidelijk aan. Maar mensen kunnen nu op zon partij stemmen omdat zo iemand, waar ze waardering voor hebben dat ook doet.
Wat Wilders doet is kiezersbedrog. Mensen zeggen ik ga op Wilders stemmen en vervolgens is Wilders er niet.
celticpony schreef:er is nog nooit iets positiefs voortgekomen uit ontevredenheid, negativiteit, frustratie, zelfbeklag, populisme of grootspraak
joostvangestel schreef:Team Balkenende kan nu in ieder geval het schip drijvende houdende. Misschien dat de chaos dan pas na de diepste crisis valt. Na de LPF is dit land veel langer onbestuurbaar geweest.
Anouk_Leroy schreef:Ik denk dat Nederland gewoon toe is aan wat duidelijke uitspraken en duidelijke AFspraken.
Anouk_Leroy schreef:Draaikonten noem ik dat
Anouk_Leroy schreef:het volk het verkeerd begrepen heeft