En wat als meneer wilders nou zegt dat hij van plan is om een coalitie te vormen met meneer bos?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alet74 schreef:Zo zie ik het niet in ieder geval. Ik stem op de partij waarvan ik me het beste in de standpunten kan vinden.
Lyonesse schreef:Die stelling dan even losstaand van de uitspraak die meneer bos al gedaan heeft
Stel dat PVV de grootste partij wordt, zou Bos dan nog steeds niet met wilders in gesprek willen?
Wildgirl schreef:De TS heeft een hele mooie spreuk in haar onderschrift staan....
Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben
Helaas is het merendeel van de mensen in dit topic daar niet toe in staat![]()
Ja ik ben een PVV stemmer, en ondanks dat kan ik me Bos zijn uitspraak best voorstellen.
Slim is het niet, maar wel begrijpelijk.
brigitta1987 schreef:Wildgirl schreef:De TS heeft een hele mooie spreuk in haar onderschrift staan....
Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben
Helaas is het merendeel van de mensen in dit topic daar niet toe in staat![]()
Ja ik ben een PVV stemmer, en ondanks dat kan ik me Bos zijn uitspraak best voorstellen.
Slim is het niet, maar wel begrijpelijk.
Waarom vind jij het dan niet slim?
Mij lijkt het niet slim om de schijn op te houden dat je er misschien wel uitkomt samen terwijl je weet dat dat niet gaat gebeuren. Dan is het toch alleen maar eerlijk om te zeggen dat je zo'n verschillend beeld hebt dat praten geen zin heeft?
Wildgirl schreef:Ik herinner mij een een uitspraak van Bos van een tijd geleden waarin hij aangaf een 'mensen' mens te zijn en met iedereen, ongeacht ras,kleur,mening en politieke achtergrond in gesprek te willen gaan.
Equimotion schreef:Laat Wilders maar regeren, dan is het snel afgelopen met zijn populariteitDan zal hij immers moeten gaan waarmaken wat hij nu allemaal in het wilde weg roept, en dat wordt nog knap lastig
Ik vind het niet zo'n handige zet van Bos, m.i. speelt hij hiermee de Wilders aanhang vooral in de kaart.
sarabande schreef:Het gaat niet om strategie, de problemen die Wilders etc populair maken zijn jarenlang opgehoopt en niet 123 op te lossen, en er wordt meer gedaan dan men denkt.
Nogmaals het is gemakkelijk om te roepen dat alles fout gaat als je nog nooit enige verantwoording gehad hebt.
sarabande schreef:Het gaat niet om strategie, de problemen die Wilders etc populair maken zijn jarenlang opgehoopt en niet 123 op te lossen, en er wordt meer gedaan dan men denkt.
Nogmaals het is gemakkelijk om te roepen dat alles fout gaat als je nog nooit enige verantwoording gehad hebt.
_Sigrid_ schreef:Partij voor de Vrijheid (PVV) is wel een partij, maar het is een gesloten partij. Geert Wilders zelf is het enige lid. Andere mensen kunnen geen lid worden van de partij. Hoe het staatrechterlijk-juridisch in elkaar zit weet ik niet. Maar ik weet wel dat zijn fractieleden in ieder geval géén lid zijn van PVV.