Homo-ontmoetingsplekken...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

silfie35

Re: Homo-ontmoetingsplekken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 21:45

Gadverdamme, je moet er toch niet aan denken dat je twee van die reetridders bezig ziet bij het tankstation

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 21:57

xtostarlight schreef:
Dat is dezelfde hei die ik bedoel :D
Ze lopen er idd (zomers) naakt rond te rennen en ze staan regelmatig tegen een boom of wat.
En owee als je waagt te lachen... Er kwam er een (wel met kleren) achter ons aan, dus in volle galop heel die hei afgereden, dachten toen dat we hem kwijt waren, maar tot voorbij de makro heeft hij achter ons aangezeten := Minder grappig dus.
Sowieso niet grappig dat ze er zitten, je kon hier in Best vroeger bij een vrouw paarden huren en dan gaan rijden. Daar reden ook kleine kinderen die dus ook op die hei terecht konden komen...
Zijn dingen waar ik iig niet graag naar wil kijken ;)

Als ik er nog aan terugdenk word ik misselijk..is dit de boodschap die wij aan onze kinderen willen doorgeven? Ik vind dit meer een ziekte dan iets anders...wat zou hier de oplossing voor zijn?? Therapie? is het onvrede? tekort aan seks thuis lijkt me ook...maar er worden al zoveel scheidingen uitgesproken...deze maatschappij is echt niet helemaal gezond!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:00

LittleAnn, een ziekte? Welke eeuw zit jij? Er worden hier ook cruisingplekken genoemd die midden in de biblebelt liggen en helaas zullen de mensen daar er wel dezelfde bekrompen gedachte op na houden.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:09

De parkhomo's zijn hier een begrip!
De gemeente heeft zelfs in de bosjes een prullenbak laten plaatsen met daarbij het bordje: gelieve na uw daad, uw rommel op te ruimen.

Ik vind het echt walgelijk dat het gebeurt... in de ochtend spelen de kids in het park verstoppertje en vinden helaas te vaak condooms en naalden...
Tijdens een avondwandeling hadden wij ze per ongeluk betrapt (met de oudere kinderen gelukkig!) en toen werden wij met de dood bedreigt. 1 van de kids (was toen 17) is helaas ook aangerand door 1 van de heren daar...
Nee, ik vind het echt not done in een park waar elke dag veel mensen met kinderen komen. Want ze kunnen niet meer vrij in het park spelen en op ontdekking in de natuur. Dan stuiten ze op hele andere dingen helaas... (en ja ze pakken het inderdaad op).

Normaal heb ik zoiets van leef en laat leven, maar een plek voor wandelaars en waar veel kids zich helemaal uit kunnen leven moet geen homoparadijs worden.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:10

1 voordeel: als vrouw voel ik mij zeer veilig in dat park ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:11

Ik vind het echt walgelijk, wij hebben hier ook zo'n bos. Het heet eigenlijk lickebaerd maar wordt in de volksmond, het kontebonkbos genoemt. Ik ben daar weleens geweest en ik vond het te walgelijk voor woorden.

Kijk seks in de buitenlucht ok maar waarom dan precies op de wandelroute en waarom dan overdag en al die vieze zooi laten liggen?En het ligt niet alleen aan de homo's, ook veel hetero's doen er aan mee. Ik ben dan meer voor sexclubs dan de buitenlucht.

Ok dit klinkt heel raar wat ik zeg: Ik bedoel dus, als er meer sexclubs komen met bijv een tuin waar deze mensen kunnen sexen hoeft het niet meer op de parkeerplaats. Ik ging een keer op vakantie en moest heel erg nodig plassen, ik de bosjes in en jullie willen echt niet weten wat ik zag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:11

Naalden?? Dus nu zijn die homo's ook opeens nog verslaafd ook? Is het niet gewoon een werkplek voor junks?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:14

Nee, ze zijn heel sociaal want de parkhomo's delen keurig hun ruimte met de junks! Alleen ruimen beide hun zooi zeer slecht op terwijl de gemeente net zo netjes een prullenbak heeft neergehangen (hoezo gedoogbeleid ;) )
Krijg je als je dicht bij de stad een mooi park hebt, dan is het 's avonds een dolle boel :+ Ieder z'n ding hoor, maar ruim achter je r**t op en blijf van 'mijn' kinderen af! en bedreig ze ook niet als ze gewoon langslopen.... En helaas is dat te vaak gebeurt waardoor wij niet meer door dat parkdeel wandelen 's avonds. Te gevaarlijk. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van een gemeenschappelijk park?

(overigens zullen er best hetero's ook tussen rampetampen, maar het grootste deel is toch echt man op man actie)

Met parkeerplaatsen aan de snelweg heb ik minder moeite, omdat je daar niet snel gaat spelen met je kinderen in die bosjes daar. Daar ben je vaak voor een snelle pitstop en niet voor ontspannen in de natuur. Als ze nou speciale buitens*ks plaatsen in gaan richten, dan weet je ook duidelijk waar je aan toe bent: dat je niet wordt verrast door een horde mensen (homo's en/of hetero's) die het wel hééé'l gezellig hebben ;)

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:30

Wij hebben bij ons in het bos ook zo'n plek...
Mijn baas is al eens een keer achterna gezeten toen ie buiten aan het rijden was :D Hebben we wel erg om moeten lachen hoor :D
Maar ik heb ook een keer gehad dat ik met een beginnersgroepje kinders buiten aan het rijden was, staan daar een paar van die viespeuken met hun broek op de knieën...Leuk hoor, met een stuk of 10 kinders...de week erop kreeg ik wel een hoop ouders op m'n dak...
En over de rotzooi die ze achterlaten (condooms, wc papier, hopen stront en god weet wat nog meer) maar niet te spreken....
Onze manege heeft ook al een aantal keren aangifte gedaan, dan patrouilleert de politie een paar keer maar verder doen ze er niks aan...
Ik vind het eigenlijk te gek voor woorden dat dit toegelaten wordt :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:36

Maar even iets anders, is er onder de deelnemers in dit topic ook nog iemand die zich realiseert dat het voor de homo's op bokt misschien niet zo leuk is dat er zo over ze gesproken wordt?
Homohaat is een groeiend probleem en de oplossing ligt niet op bokt, zoveel is duidelijk.

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:38

Ts : Mag ik vragen waar jij precies bedoeld, ik woon namelijk ook in Utrecht vlakbij Overvecht, maar kan me niet echt voor de geest halen waar jij bedoeld?

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:40

Lovely: Er wordt toch niet gesproken over homo's in het algemeen maar over mannen die op zulke plaatsen seks hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:42

Nicole, dat zijn ook homo's :).

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:46

Ja en verkrachters zijn vaak ook hetro dan hoeven alle hetro's zich toch niet aangesproken te voelen? Waarom dan ineens alle homo's wel. Ik denk zo dat er ook wel homo mannen zijn die het niet normaal vind dat je overdag in een natuurgebied/park gaat lopen sexen terwijl daar ook mensen komen die daar liever niet van mee genieten. Of erger nog kinderen die even lekker buiten spelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:49

Het is niet vreemd dat er nog steeds cruising area bestaan, dat heeft alles te maken met het feit dat homoseksualiteit in de ogen van sommigen nog steeds een taboe is. Daarvoor hoef je niet ver te kijken, je ziet hier ook al reacties voorbijkomen waar in staat dat homoseksualiteit zelfs een ziekte zou zijn.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:50

Sja, bij ons zijn dat ook toch echt de meeste deelnemers daar. Snap niet wat daar zo erg aan is om dat te benoemen, heeft niets met homohaat te maken. Want zoals ik het hier zie is dat veruit de meeste geen moeite hebben met homo's. Maar ik heb zelf wel moeite met de gekozen plek en de rommel wat ze achterlaten.
Als er meer hetero's kwamen, dan had ik het wel een parkhetero genoemd. Maar die zijn er bar weinig op die plek.
En zolang wij er nog steeds niet de kids er veilig kunnen laten spelen en er 's avonds niet langs kunnen gaan zonder te worden lastig gevallen vind ik dat er meer toezicht op moet komen ipv het gedoogbeleid.
Overal ter wereld vozen mensen in bosjes, maar dit is erg geconcentreerd op 1 plek helaas.
Het park is van iedereen! Niet 1 plek die speciaal is voor de homo;s. (en de verdwaalde hetero's)

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:51

Ik heb helemaal niks tegen homo's.
Ik vind wel dat iedereen z'n rotzooi gewoon op hoort te ruimen en dat mensen (dus alle viespeuken: hetero, homo, bi whatever) op die "ontmoetingsplaatsen" andere mensen niet lastig horen te vallen. Neem dan gewoon een kamer ofzo.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:53

suleilitha schreef:
Het is niet vreemd dat er nog steeds cruising area bestaan, dat heeft alles te maken met het feit dat homoseksualiteit in de ogen van sommigen nog steeds een taboe is. Daarvoor hoef je niet ver te kijken, je ziet hier ook al reacties voorbijkomen waar in staat dat homoseksualiteit zelfs een ziekte zou zijn.

Niet alleen taboe hoor ;) de meeste kicken op dat soort s*ks! De spanning die daarmee gepaard gaat en de hoeveelheid wisselende partners is voor vele het motief.
En volgens mij doelde LittleAnn meer op de ziekte van het in het openbaar vrijen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:56

Rotzooi opruimen vind ik niet meer dan normaal maar dat er stiekem afspraken worden gemaakt, tja dat kan ik me wel heel goed voorstellen. Ik weet van iemand die ik heel goed ken dat het geen pretje was om uit de kast te komen.

Diegenen die er op kicken zijn vaak geen homo's, Welshcobfan maar sexueel gefrustreerde hetero's.......
Van het overgrote deel die stiekem afspreken, is de kerk niet van geringe invloed. Je zult maar christelijk gereformeerd zijn én homo.... dan heb je geen leven meer!!!!

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:59

Vind het wel vreemd dat als het zo'n taboe is er dan wel midden op het pad naakte mannen samen rond rennen in het bos. Als je dan als man een bekende tegen komtdie het park wel gebruikt waarvoor het bedoelt is ben je veel erger de sjaak dan wanneer je gewoon naar een homo club oid gaat. Vind het ook niet meer dan normaal dat als je besluit om seks te hebben in de openbare ruimte je dat teminste niet doet op een tijd dat daar kinderen rond fietsen dat is toch niet normaal. En ook gewoon je rommel opruimt want dat verwacht je ook van mensen die bijv een lekker buiten ritje met hun paard.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:01

Ik denk daar anders over suleilitha:) Ik ken namelijk vrij veel in mijn kenniskring die overtuigd homo zijn en echt genieten van hun uitstapjes naar die plekken. Je hebt altijd de stiekemerd, maar je kan mij niet vertellen dat ze niet erop kicken op het stiekeme. (want anders ga je niet naar die plekken toe) Daarom vinden hetero's buitens*ks vaak ook een leuke bezigheid.
Gewoon omdat het eigenlijk niet mag en je betrapt kan worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:04

Niet alleen homo's genieten van die stiekeme uitstapjes, Welshcobfan.....
Ik bekijk het hele gedoe ook nog van een andere kant, sommigen zitten zo onder druk van maatschappij, kerk etc, dat ze niet mogen zijn wie ze zijn.
Overigens woon ik 10 kilometer vanaf een cruising area en tja, dat wetend ga je daar niet je hond uitlaten. Laat die mensen ook een plek hebben...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:10

Blijkbaar genieten ze er toch van, ze komen elke keer weer terug en als je niet kan genieten dan zal je mannelijke deel ook niet meewerken zeg maar ;)
Taboe of niet: ze komen terug. zouden de stiekemerds niet liever openbaar homo willen zijn? vast! Maar ze blijven toch terugkomen, dus ergens moeten ze het wel lekker vinden. Dus je kan mij niet wijs maken dat ze er allemaal tegen hun zin heen gaan ;) (en dan heb ik het niet over hoe ze het anders willen zien! maar hoe ze er nu mee omgaan)

Afgelegen plekken? oke... maar een park waar zoveel mensen met kinderen komen? nee not done. Als je kinderen niet lekker in het park kunt laten spelen, als je niet 's avond een wandeling kan maken dan gaat het te ver...
Zouden heteroontmoetingsplekken ook zo gedoogd worden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:14

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:19

Ohh maar daar ga ik niet over in discussie: dat kan ik mij zo wel voorstellen dat er zulke mannen rondlopen! Maar dan nog, ze genieten op dat moment toch wel van hun avontuur. Anders functioneer je niet als man.
Misschien de schuld van de evolutie, de constante hunkering naar het verspreiden van zaad?
Kan mij ook best voorstellen dat het een verslaving word, dat je weet dat het niet goed voor je is, maar 1 keer die kick te hebben meegemaakt dat je niet kunt stoppen ondanks dat je ongelukkiger word?