Aanranders Gouda 'te jong' om te vervolgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 20:07

dicenbalt schreef:
Jee, hoe kan je als moeder nog naar je kind kijken en er van houden als je weet dat hij meisjes aanrand of erger zoals in het geval van die 2 jongentjes een kind verkrachten :? Ik zou ervan walgen. Hoe moet je als ouders van de dader daar nou mee omgaan?? Sommige kinderen die ontsporen hebben gewoon hele nette ouders en opvoeding gehad hoor, ik had er ook zo 1 in de klas vroeger. Niemand snapte er wat van.

Ik denk dat je als moeder altijd van je kind houdt en vooral heel veel verdriet zult hebben als zoiets gebeurt.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:37

Ik vind het echt absurt gewoon..
stop die kinderen in een inrichting met therapie oid...
ze moeten er wel voor gestraft worden, want dit gedrag kun je noet tolereren! :(

Anoniem

Re: Aanranders Gouda 'te jong' om te vervolgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 01:44

Idd Macusa, als moeder zou ik me trouwens ook doodschamen...

Van mij mogen die kinderen richting een inrichting oid..

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:11

Zoooow! Zijn die 5 jongens nog maar zo jong!??? :n Tegenwoordig beginnen ze echt steeds op jongere leeftijd met zoiets krijg ik het idee :\
Belachelijk dat ze geen straf hebben gekregen... Hoe jong of oud, als je iets verkeerds doet moeten ze er gewoon voor worden gestraft.
Nou kunnen ze de volgende keer weer zomaar iemand aanranden omdat ze er toch geen straf voorkrijgen..
Goede manier op ze er zo iets van te laten leren hoor.. Niet dus!
Ik geloof nog steeds niet dat ze zo jong zijn die jongens.. Hoe oud je ook bent aanranden/verkrachten is altijd erg, maar op zo'n jonge leeftijd al zoiets in je hoofd halen.. Het zou je kind maar zijn!! :?
Ik zou als ik dat meisje was er alles aandoen dat ze wel straf kregen.. Maarja, Nederland is wat dat betreft echt slecht in straffen enz, veelste korte straffen.