Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:_Anca_ schreef:Daar ben ik het totaal niet mee eens!
Wel met een zeur van een vrouw waar de man niet vanaf komt zonder financiële castratie van zijn leven?
Het is simpelweg niet zwart noch wit, doch het NL grijs is ook niet alles![]()
hc
kazary schreef:Huertecilla, mag ik uit jou berichten (tussen de regels) opmaken dat jij het allemaal maar heel normaal vindt dat bij trouwen de vrouw het Moet? Of ze nu is uitgehuwelijkt of niet.
Chiva schreef:Marjo_x schreef:Dan is een zeurende vrouw toch juist wel een beetje een pluspunt?
Ik bedoel ook juist voor de man
Hc wou toch van zeurende vrouwen af?
Huertecilla schreef:kazary schreef:Huertecilla, mag ik uit jou berichten (tussen de regels) opmaken dat jij het allemaal maar heel normaal vindt dat bij trouwen de vrouw het Moet? Of ze nu is uitgehuwelijkt of niet.
Nee. Lees het gewoon nóg een keer´
Ík vind dat je als man wel gék moet zijn om te trouwen.
Waarom zou je als dat om zakelijke reden niet nodig is en dat is het tegenwoordig niet meer. Zowel hier in het westen als in de islamitische wereld.
hc
_Tivoli_ schreef:HC,is het je nou nóg niet duidelijk dat trouwen daar niet echt een keuze is?
Het hele keuzeplaatje,of de perfecte man/je grote liefde etc is daar totaal niet aan de orde.
Zelfs baby's worden bij de geboorte al belooft aan de buurman,omdat de familie ooit een schaap heeft mogen lenen van de buren.
Dat is wel iets anders dan met de liefde van je leven in Spanje gaan zitten
_Anca_ schreef:_Tivoli_ schreef:HC,is het je nou nóg niet duidelijk dat trouwen daar niet echt een keuze is?
Het hele keuzeplaatje,of de perfecte man/je grote liefde etc is daar totaal niet aan de orde.
Zelfs baby's worden bij de geboorte al belooft aan de buurman,omdat de familie ooit een schaap heeft mogen lenen van de buren.
Dat is wel iets anders dan met de liefde van je leven in Spanje gaan zitten
Precies!
Trouwen is daar GEEN keuze.
De optie niet te trouwen hebben ze niet.
_Anca_ schreef:Trouwen is daar GEEN keuze.
De optie niet te trouwen hebben ze niet.
_Tivoli_ schreef:_Anca_ schreef:"Me Tarzan, You Jane" is inderdaad een leuk spelletje
Maar dat speel ik alleen met een zelfverzekerde man, met een redelijk formaat piel die waardering heeft voor de mening van zijn bedpartner!
Blijf jij eens van mijn vent af !