smokey17 schreef:Ik zou nooit een dier aan een boom kneupen. Maar zou ook niet mijn dieren naar vreemden laten gaan. Mijn dieren blijven bij mij tot mijn of hun dood
Helaas deelt niet iedereen die gedachte Smokey...Kijk een snaar MP staat VOL met overplaatsers die tegen een leuk bot afgehaald kunnen worden, gezinsuitbreiding, beindeigen hobby, kleiner huis, ander werk. Gaat er bij NIEt in dat deze mensen bewust na hebben gedacht voordat die hond in huis kwam.
Zelf heb ik ruim een jaar gezocht naar een geschikte hond, of dit een pup moest zijn, wel ras, welke voorouders, karakter, en alles boven alles, of ik dit kon betalen.
Ik heb een verzekering afgesloten voor haar, want die 'fout' ga ik niet maken. Een hond neemt risico's met zich mee, als je je dr een beetej in evrdiept kan je zelf ook incalculeren dat dit jou ook kan overkomen. Voedsel allergie HELEMAAL bij dat ras is normaal, gevaarlijek voorwerpen inslikken, gescheurde kniebanden, maagdraaing. Dit persoon heeft hier helemaal niet over nagedacht. Als je een hond om een voedsel allergie al laat gaan vidn ik dat je knap simpel bezig bent geweest.