Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pashon schreef:ik ben ook als de dood voor de tandarts, heb een tijdje terug alle moed verzameld om heen te gaan en eenmaal daar kreeg ik geen fijn nieuws. was overgestapt van tandarst en mijn oude heeft de boel mooi verpest.
heb vorige week 5 nieuwe vullingen gekregen en 1 kies getrokken en gister hebben ze nogmaals 5 vullingen vervangen. kreeg ook nog een leuke doorverwijsbrief mee voor de kaakchirurg. nee die afspraak word voorlopig nog niet gemaakt.
kan sinds vorige week na mijn bezoekje aan de tandarts enkel zacht eten eten, vlees zit er niet meer in dan gierd de pijn door m;n botten heen.
detour schreef:Ik loop nu bij een traumatandarts en dat gaat goed. het gaat me niet om de pijn, maar ik wordt duizelig als ik met open mond door de neus moet ademen. En dan komt er paniek. Boren, trekken, boeiuh, het gaat puur om lang de mond open te moeten houden, Vreselijk vind ik dat!
xDramaQueen schreef:detour schreef:Ik loop nu bij een traumatandarts en dat gaat goed. het gaat me niet om de pijn, maar ik wordt duizelig als ik met open mond door de neus moet ademen. En dan komt er paniek. Boren, trekken, boeiuh, het gaat puur om lang de mond open te moeten houden, Vreselijk vind ik dat!
ik heb dat dus doordat ik zo ontzettend gevoelig ben in mn mond, de eerste 4x heb ik alleen maar liggen huilen, ik huil nu niet meer dus kom er langzaam boven op maar lig wel helemaal te trillen en te stressen, gaat gelukkig steeds beter
Luxorvalkje schreef:Nou hier nog een angstpatient.
Zat verstijft in de stoel en het zweet liep langs mijn rug.
Verdoven/bijverdoven werkte voor mijn gevoel nooit.
Deed altijd super veel pijn![]()
Nu kijken ze alleen met een spiegeltje maar ik geloof niet dat dat de oplossing is.
Ben overigens als de dood om zwanger te raken, en al helemaal om te bevallen (HELP!)
Slangen, bungeejumpen het maakt me niet uit maar de tandarts of bevallen, liever nooit.
Maar hebben mensen tips voor bijvoorbeeld goede klinieken (met narcose) in noord-brabant?