wat dacht je van hakkie-takkie hoofdje eraf en wel langzaam zodat we dat goed voelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milo schreef:moeders was anders ook niet de heiligste, zoals ik hier begrijp.
geld vangen voor dit soort zaken?..
milo schreef:het is wel een heel ander land, laten we dat niet vergeten.
Rivano schreef:Die stiefvader zit inderdaad in de gevangenis, en wel in een aparte afdeling in isolatie, want anders wordt op zijn eerste dag de keel al doorgesneden door zijn celmaten. Dit soort acties worden ook in een gevangenis niet gewaardeerd.
De kerk heeft de moeder (die de abortus goedkeurde) en de doktoren die de abortus uitgevoerd hebben plus alle mensen die bij deze beslissing betrokken waren van de kerk uitgesloten. De stiefvader werd opmerkelijk genoeg niet genoemd in het lijstje. De doktoren in kwestie blijven erbij dat hun beslissing de enige juiste was, ook al betekent dit dit uitsluiting van de kerk.
De aartsbisschop zei over de wet die toestond de abortus uit te voeren (tot 20 weken zwangerschap):
Gods wet staat boven de wet gemaakt door mensen. Wanneer deze wet tegengesteld is aan de wet van god dan heeft deze wet geen waarde.
En om het helemaal feest te maken wil de advocaat van de kerk de moeder van het meisje aanklagen omdat zij de abortus toestond. Dit is tegen artikel 1 en 5 van de federale constitutie welke het recht op onschendbaarheid van het leven veiligstelt.
Liezel1 schreef:ach hemel...
Ik kan niet anders dan hopen voor het meiske dat deze zwangerschap niet voldragen zal zijn... Het klinkt hard, maar ik denk wel dat het de beste oplossing is...
En een stiefvader van 23 terwijl die kinderen al 9 en 14 zijn? Hoe oud is die moeder dan?
Welshcobfan schreef:Kunnen ze die moeder ook niet strafbaar stellen???? Absurd toch dat je zo'n kerel zijn gang laat gaan met je dochters en dan nog geld ervoor krijgen ook