Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_rosita_ schreef:Jij bent voorzichtiger, beter, hebt meer ervaring en weet alles beter... goed? Tevreden? Mooi zo!
Kunnen we nu weer gewoon door met het topic
_rosita_ schreef:uiteraard kan een vuurpijl niet verdwijnen in een stal.
Maar goed.,.. doe jij lekker je ding, sluit je paarden op in een o zo veilige stal en laat mij ze de ruimte geven en gunnen om even een sprintje te kunnen trekken...
Daahaag!
*newsflash* jouw maatregel is de mijne niet. Beetje jammer dus van jouw kortzichtigheid, want in de wei kunnen ze een been breken en op stal is per definitie veilig!
_rosita_ schreef:Overigens vraag ik me af hoeveel van die mensen die hun paardje lekker veilig op stal zetten ( wat vaak een houten stal betreft met van die heeeerlijke spijlen, een lekkere laag branbaar stro of vlas, maar dat terzijde) er 's nachts aanwezig zijn om te controleren of alles goed gegaan is...
_rosita_ schreef:Dan totaal geen kwaad woord over jou Mystica
@ Kiwiko, nee ik WIL niet, mijn paarden willen niet en ik WIL ook niet eens jouw geweldige advies aannemen... doe jij lekker wat je niet laten kan, ik doe het anders en voor mij is deze discussie met jou wel klaar...jij houdt van een paard opstallen, 3 dagen lang, ik niet... simpeler kan het niet. Voorlopig even op de foeilijst, dan hoef ik je berichten niet meer te lezen, geen behoefte aan... Feit blijft dat ik het een k*topmerking blijf vinden dat als iemand zijn paarden buiten laat, een been breken niet raar is en je dan niet moet janken...
@nikki ik ben geen natural, plaats mijzelf dan ook vooral niet in een hokje. is ook niet de discussie hier! Die discussie laait Kiwiko op. Omdat ik mijn paarden in de wei laat, waar ik zeer goed over nagedacht heb en waar zij het niet mee eens is, moet ik niet zeuren als een dier een been breekt omdat ik ze niet oppot in een stal.... Totaal niet de discussie van dit topic. Wat betreft het geweldig voelen, misschien niet in dit topic, maar eerdere discussies zijn altijd op hetzelfde uitgelopen...
Citaat:! Die discussie laait Kiwiko op.
Citaat:Uiteraard neem ik voorzorgsmaatregelen Kiwiko... ik ben erbij en verder is er niets aan voorzorgsmaatregelen te nemen.
Ik spuiit ze niet plat en zet ze zeker niet op stal....Daar zouden mijn paarden dood- en doodongelukkig van worden, zéér gestressed en volkomen geflipt. En terecht! Al die knallen en dan ineens opgesloten worden in een kleine ruimte, terwijl ze altijd buiten staan
KiWiKo schreef:dan laat de plaatselijke pliesie het net effe wat afweten als het eind november al begint
ThePast03 schreef:Ook is het niet leuk dat die gastjes het leuk vinden om brievenbussen in flats op te blazen en dat soort ongein.