Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Tja, wat moet ik hiervan nu zeggen?
Zolang het katholieke geloof is gestoeld op een Bijbel waarvan de oorsprong nogal twijfelachtig of op zijn minst als niet compleet kan worden beschouwd (zie alle gnostische teksten en Evangelien die door de Katholieke Kerk voor het gemak maar niet in de Bijbel zijn opgenomen) en de oorsprong van het Christelijke geloof misschien niet zo vredelievend is geweest als men ons de afgelopen 2000 jaar heeft doen laten geloven: wie ben ik om me druk te maken over een uitspraak van iemand die de gekozen baas is van dat stelletje hypocrieten?
tamary schreef:Ik heb hier een boekje liggen over het gedrag van de pausen. Het is niet voor niks dat men tegenwoordig oude mannen kiest...
saskiab schreef:Ik vind die Paus niet echt menselijk overkomen. Ik vind dat je beperkt bent als je in zulke hokjes denkt.
katiavl schreef:tamary schreef:Ik heb hier een boekje liggen over het gedrag van de pausen. Het is niet voor niks dat men tegenwoordig oude mannen kiest...
Waarom dan?
Ponybokjes schreef:saskiab schreef:Ik vind die Paus niet echt menselijk overkomen. Ik vind dat je beperkt bent als je in zulke hokjes denkt.
Mee eens!
Yamcha schreef:Ponybokjes schreef:
Mee eens!
Oh, dat is juist heel menselijk. Ieder mens doet het