Kim wordt jij wel is geswaffeld.

Ik zeg wat is dat

Hij zeg ja dan moet je met je geslachtsdeels ergens kijhard tegen aan slaan en dan maar hopen dat er vrouwen komen

Iedereen bij mij thuis lag helemaal dubbel van het lachen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiNdA1986 schreef:Swaffelen lijkt me nou niet echt opwindend
Unwritten schreef:Geval kan volgens mij bijna niet breken omdat het kraakbeen is
Blue_Eyes schreef:
am13 schreef:Sorry hoor, maar ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat uitgerekend DIT het woord van het jaar is.
En dan ook nog eens uitgebreid uitmeten in de journaals met filmpjes en al! tsssss....
Lekkere reclame weer voor de nederlandse taal! We staan er zo in het buitenland ook weer lekker gekleurd op!
Kikka schreef:Unwritten schreef:Geval kan volgens mij bijna niet breken omdat het kraakbeen is
Geval kan wel degelijk breken, moet 'ie alleen wel héél hard swaffelen. Met een flinke aanloop zeg maar, of met een slingerworp
PriscaZ schreef:am13 schreef:Sorry hoor, maar ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat uitgerekend DIT het woord van het jaar is.
En dan ook nog eens uitgebreid uitmeten in de journaals met filmpjes en al! tsssss....
Lekkere reclame weer voor de nederlandse taal! We staan er zo in het buitenland ook weer lekker gekleurd op!
Helemaal mee eens!
Kikka schreef:Unwritten schreef:Geval kan volgens mij bijna niet breken omdat het kraakbeen is
Geval kan wel degelijk breken, moet 'ie alleen wel héél hard swaffelen. Met een flinke aanloop zeg maar, of met een slingerworp