Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amazone77 schreef:ik geloof echt niet dat zo iemand nog te helpen is hoor!
het zal over een paar jaar je buurman maar worden,slaap je dan nog rustig???
ik niet.
Gabrielle_ schreef:Dat soort mensen moeten ze langzaam op een gruwelijk pijnlijke manier vermoorden.
Of beter nog half dood laten leven.
Nathalie schreef:roosbananas schreef:Ja dat zeg ik toch
Het gaat er gewoon om dat die -zoals eerder- weer uit de instelling zal vrijkomen. Dat is gewoon een gevaar op straat!
Dat kun je niet zeggen! Als deze persoon goed behandelbaar is en er helemaal uit komt kan het straks gewoon een doodnormaal mens zijn die iets vreselijks gedaan heeft waar hij zelf helemaal niets vanaf weet. Hij hoeft dan echt geen gevaar te zijn. En ik neem aan dat ze zo iemand niet uit een instelling ontstaan vóórdat deze persoon weer goed is.
Gabrielle_ schreef:Dat soort mensen moeten ze langzaam op een gruwelijk pijnlijke manier vermoorden.
Bah echt ziek, dat er zulke mensen rondlopen!
botje schreef:Gabrielle_ schreef:Dat soort mensen moeten ze langzaam op een gruwelijk pijnlijke manier vermoorden.
Bah echt ziek, dat er zulke mensen rondlopen!
Oef... Ik vind wat ik hier lees ook niet helemaal gezond hoor...
Dát soort mensen? Is het een ras ofzo? Die man is ontzettend ziek in zijn hoofd. Het is eng dat zulke mensen rondlopen ja, maar hij zal hier zelf ook niet om gevraagd hebben. Vraag me ook af of hij nog te helpen is.
LaFunkyJazz schreef:@ Gabrielle_ 2 of 3 op de 5 mensen (give or take, weet het niet meer precies) krijgt in zijn leven te maken met psychische problemen. Veel dus ook bij jou in je omgeving. Niet allen zo extreem als deze, maar toch.
De eerste stap in de goede richting is dit herkennen, en proberen mensen beter te maken. Deze mensen kunnen er namelijk niets aan doen dat ze de stoornis hebben, het is namelijk een ZIEKTE.
Gabrielle_ schreef:Zulke mensen zijn een gevaar voor andere mensen.
En ja tussen die gast en wij gewone mensen zit wel een verschil vind ik.
Ik vind dit echt niet gezond meer, van mij mogen zie die gast echt afmaken.
Ik weet van mezelf dat ik in dat soort dingen echt abrupt ben.
Maar er gebeuren steeds gekkere dingen op de aardbol, en ik vind niet dat het nog gekker moet worden.
botje schreef:Gabrielle_ schreef:Zulke mensen zijn een gevaar voor andere mensen.
En ja tussen die gast en wij gewone mensen zit wel een verschil vind ik.
Ik vind dit echt niet gezond meer, van mij mogen zie die gast echt afmaken.
Ik weet van mezelf dat ik in dat soort dingen echt abrupt ben.
Maar er gebeuren steeds gekkere dingen op de aardbol, en ik vind niet dat het nog gekker moet worden.
Ik snap je gedachte hoor, maar ik vind dat je toch een onderscheid moet maken tussen koelbloedige moordenaars, die in volle verstand iemand vermoorden, of zo iemand, waarvan ik denk dat hij heel ziek is. Ook al klinkt het nog zo cru, zo iemand moet geholpen worden. Dat hij niet vrij moet rondlopen is denk ik iedereen het wel mee eens.