dierenmishandeling in clip britney spears???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snoevie

Re: dierenmishandeling in clip britney spears???

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:06

ja voor sommigen was het even niet duidelijk he.........

loveyoutoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:12

Hierbij een screenshot waar het nog duidelijker is dat het geen snee is. Je ziet zelfs nog een 'ringetje' aan het 'hoofdstel' zitten.

Afbeelding

loveyoutoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:14

latnahc2 schreef:
ja die screen shot is van die ander olifant die heeft alleen touw op zijn hoofd die ene met dat kapje zeg maar op zijn hoofd heeft geen lindje onder de kin.

De desbetreffende olifant heeft ook een hoofdstel om hoor.
Hoezo van een mug een olifant maken.... Huilen van het lachen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 07:46

misschien ben ik wel echt een dom blondje,maar ik zie geen ringetje op dat screenshot zitten?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 07:54

En een snee van die grootte zou niet bloeden denken jullie?
Vrij naief he.....
Gewoon een bandje van dat getrut wat op zn kop zit, meer niet.
Tegenwoordig kun je helemaal niks meer, wordt overal hysterisch op gereageerd en dierenmishandeling in gezien...
Moet niet gekker worden......

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 08:07

och dierenmishandeling...........ik zag er alleen niet meteen een lint in. omdat het zo'n onduidelijk stukje film was en ik geen screenshot kon maken,zoals hierboven

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 08:11

Vind echt spijtig dat mensen zo rot reageren op wat ts dacht te zien, waar gaat het soms naar toe..
Begrijp de verwarring Ja Sowieso in mijn ogen een verschrikkelijke clip Lachen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 08:19

de clip is ook niet mijn smaak nee Tong uitsteken maar wie ben ik

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:44

Billy schreef:
En een snee van die grootte zou niet bloeden denken jullie?
Vrij naief he.....
Gewoon een bandje van dat getrut wat op zn kop zit, meer niet.
Tegenwoordig kun je helemaal niks meer, wordt overal hysterisch op gereageerd en dierenmishandeling in gezien...
Moet niet gekker worden......

Heb alleen de eerste en de laatste pagina gelezen (en de clip bekeken Knipoog) en kan niks anders zeggen dan dat ik het met Billy eens ben.
Die mensen zijn heus niet achtelijk... als die olifant echt een snee had was hij niet in de clip te zien. Wat overdreven gedoe zeg. Je ziet toch dat er ook allemaal rode bandjes over z'n hoofd lopen? Die zijn er echt niet met 10 secondelijm op geplakt. Dat ding moet ergens aan vast zitten en dat loopt toevallig langs z'n keel. Er loopt ook nog een bandje achter z'n oren langs.....of misschien zit daar ook wel een snee Bloos!

Edit: Pagina 2 en 3 denken er hetzelfde over als ik, gelukkig Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 18:09

Als je googelt op "Britney Spears elephant" zul je zien dat er heel veel ophef is geweest over deze clip. De PETA heeft zich er stevig tegenaan bemoeid. PETA is echt een organisatie die ZOEKT naar dierenmishandeling om er dan HEEL hard tegenaan te schoppen, dus reken maar dat het hen was opgevallen als er een snee in de keel van deze olifant zat. Maar nee, de ophef ging niet om de slechte behandeling van olifanten of om het gebruik van zieke/gewonde olifanten, sterker nog, daarover staat nergens wat genoemd.

Waar de ophef wél over ging?

Over het feit dat er olifanten zijn gebruikt voor de clip.

Ik geloof dat dat wel aangeeft dat de olifanten niet gewond zullen zijn geweest.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:11

ja ik geloof dat het nu wel duidelijk is dat de mensen die eerst anders dachten een brilletje kunnen gebruiken.

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:13

Dus als je er vroeg bij bent mag je er wel op reageren, maar op blz 4 mag je er niks meer over zeggen omdat het dan wel duidelijk is? Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:19

lindatje schreef:
Dus als je er vroeg bij bent mag je er wel op reageren, maar op blz 4 mag je er niks meer over zeggen omdat het dan wel duidelijk is? Knipoog

Niet als je gewoon herhaalt wat er al gezegd is Lachen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:23

Snoevie schreef:
het word nu een beetje een flauw topic,om nu degenen die denken/dachten dat het een snee was een bezoekje aan de opticien te adviseren......nogal kinderachtig.

Uhm en jij noemt dat kinderachtig? Nagelbijten / Gniffelen
Ik vindt het eerder kinderachtig dat dit topic geopend werd: met een beetje beter kijken en de GEHELE clip kijken ipv. dat stukje kan je er zelf al achter komen dat het gewoon lint is.
Nog iets wat kinderachtig en verboden op bokt is: offtopic gaan, om zo op die manier de clip af te zeiken Verward Knipoog

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:25

Ik zeg gewoon wat ik denk en zie, dat ik mensen herhaal kan ik ook niks aan doen. Blijkbaar heb ik dan niet zo'n gekke kijkn op dingen Knipoog. Ik vermelde ook dat ik alleen de eerste en laatste pagina had gelezen. Maar goed, ik zal niet meer reageren als er al 1 of 2 blz. zijn, want dan herhaal ik waarschijnlijk Lachen.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:26

ik zie wel een groot rood stuk zeg maar. lijkt wel alsof het kapot en geiriteerd is
kan ook verf zij of iets maar je ziet het heel snel echt goed oordelen erover kan niet.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:33

nikita_benno schreef:
ik zie wel een groot rood stuk zeg maar. lijkt wel alsof het kapot en geiriteerd is
kan ook verf zij of iets maar je ziet het heel snel echt goed oordelen erover kan niet.

Topic even doorlezen is een niet al te grote moeite.. Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:37

katiavl schreef:
lindatje schreef:

Niet als je gewoon herhaalt wat er al gezegd is Lachen

Gelukkig herhaal ik niets, blijf ik gewoon bij mijn oorspronkelijke standpunt en geef ik nieuwe info in de discussie Lachen Lachen

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:33

x_Marr schreef:
nikita_benno schreef:

Topic even doorlezen is een niet al te grote moeite.. Rolleyes

nou sorry hoor Boos!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 23:18

x_Marr schreef:
Snoevie schreef:
het word nu een beetje een flauw topic,om nu degenen die denken/dachten dat het een snee was een bezoekje aan de opticien te adviseren......nogal kinderachtig.

Uhm en jij noemt dat kinderachtig? Nagelbijten / Gniffelen
Ik vindt het eerder kinderachtig dat dit topic geopend werd: met een beetje beter kijken en de GEHELE clip kijken ipv. dat stukje kan je er zelf al achter komen dat het gewoon lint is.
Nog iets wat kinderachtig en verboden op bokt is: offtopic gaan, om zo op die manier de clip af te zeiken Verward Knipoog

sorry ik noem jou kinderachtig ja.
niet iedereen waaronder ik zag er direct een lint in.
ik heb de hele clip gezien hoor,knap dat je weet dat ik alleen een beetje gekeken heb.

kinderachtig en verboden ook: mensen belachelijk maken omdat ze niet meteen zien wat jij ziet

(maar oke dit is erg offtopic,sorry daarvoor zal het niet meer doen Clown !)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 23:33

En weer even beter lezen: ik heb nergens gezegd dat mensen naar de opticien moeten Clown (ookal vind ik van wel, maar ik heb het niet gezegd Haha!)
Maar als je er geen lint in ziet hoef je er toch niet direct vanuit te gaan dat het een dikke snee is Nagelbijten / Gniffelen
EN het lijkt mij, dat je voordat je zo'n topic opent, de clip even nog een keer goed na gaat kijken wat het anders kan zijn: dat was dus ook naar de TS gericht Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 00:18

TS, ben je van wakker dier oid? die zijn ook altijd aan het mier*nn***** zonder even goed te kijken Haha!
als je bij youtube hoge kwaliteit aanklikt zie je het echt kei duidelijk dat het lint is Lachen

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 00:20

loveyoutoo schreef:
Hierbij een screenshot waar het nog duidelijker is dat het geen snee is. Je ziet zelfs nog een 'ringetje' aan het 'hoofdstel' zitten.

Afbeelding

Als dit een snee zou zijn zou die olifant echt niet meer lang te leven hebben gehad, daar zou trouwens ook een enorme hoeveelheid bloed uit komen. Dus het lijkt me niet dat dat een snee is...

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 00:21

Beesten in een circus als olifanten en tijgers enzo is zoiezo dierenmishandeling.... zou echt niet meer moeten kunnen in deze tijd.. maar helaas

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 00:27

Ach op zich valt dit wel mee ten opzichte van de flater die Vlaams dierenrechtenorganisatie Gaia laatst maakte Knipoog . In hun rapport over dierentuinen schreven ze hoe schandelijk het was dat de krokodillen van een bepaalde zoo geen schuilplaats hadden. "Geen wonder", verklaarde de directeur van de zoo achteraf, "het zijn wassen beelden" Clown .