Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
latnahc2 schreef:ja die screen shot is van die ander olifant die heeft alleen touw op zijn hoofd die ene met dat kapje zeg maar op zijn hoofd heeft geen lindje onder de kin.
Billy schreef:En een snee van die grootte zou niet bloeden denken jullie?
Vrij naief he.....
Gewoon een bandje van dat getrut wat op zn kop zit, meer niet.
Tegenwoordig kun je helemaal niks meer, wordt overal hysterisch op gereageerd en dierenmishandeling in gezien...
Moet niet gekker worden......
lindatje schreef:Dus als je er vroeg bij bent mag je er wel op reageren, maar op blz 4 mag je er niks meer over zeggen omdat het dan wel duidelijk is?
Snoevie schreef:het word nu een beetje een flauw topic,om nu degenen die denken/dachten dat het een snee was een bezoekje aan de opticien te adviseren......nogal kinderachtig.
nikita_benno schreef:ik zie wel een groot rood stuk zeg maar. lijkt wel alsof het kapot en geiriteerd is
kan ook verf zij of iets maar je ziet het heel snel echt goed oordelen erover kan niet.
katiavl schreef:lindatje schreef:Dus als je er vroeg bij bent mag je er wel op reageren, maar op blz 4 mag je er niks meer over zeggen omdat het dan wel duidelijk is?
Niet als je gewoon herhaalt wat er al gezegd is
x_Marr schreef:nikita_benno schreef:ik zie wel een groot rood stuk zeg maar. lijkt wel alsof het kapot en geiriteerd is
kan ook verf zij of iets maar je ziet het heel snel echt goed oordelen erover kan niet.
Topic even doorlezen is een niet al te grote moeite..
x_Marr schreef:Snoevie schreef:het word nu een beetje een flauw topic,om nu degenen die denken/dachten dat het een snee was een bezoekje aan de opticien te adviseren......nogal kinderachtig.
Uhm en jij noemt dat kinderachtig?
Ik vindt het eerder kinderachtig dat dit topic geopend werd: met een beetje beter kijken en de GEHELE clip kijken ipv. dat stukje kan je er zelf al achter komen dat het gewoon lint is.
Nog iets wat kinderachtig en verboden op bokt is: offtopic gaan, om zo op die manier de clip af te zeiken![]()
loveyoutoo schreef:Hierbij een screenshot waar het nog duidelijker is dat het geen snee is. Je ziet zelfs nog een 'ringetje' aan het 'hoofdstel' zitten.