Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marijkjuh schreef:Ik kan hier niks anders om doen dan heel hard lachenVolgens mij is Joran echt niet zo dom dat hij zoiets "even" meld in een interview
tita schreef:nou bijster slim is ie nietof probeert ie zich nu ontoerekeningsvatbaar te verklaren
lique schreef:ja dat denk ik ook..
Zijn jullie nog niet joran moe?
pff ik wordt zo ziek van die gozer ...door al zn leugens vind ik het niet eens meer boeiend om na te kijken ...je weet toch niet wat waar is en wat niet..
seren schreef:Als ik zon berichtje zie staan lees ik het al niet meer.
Mijn eerste reactie zucht daar gaan we weer. Ik irriteer me aan de aandacht die deze jongen vraagt het lijkt wel een vervelende peuter. (let op dit is een understatement)
Maar in plaats van dat hij met krijtjes de muur ondertekend voor aandacht.
Liegt hij alles bij mekaar om aandacht.
Maar het meeste irriteer ik me aan de domme mensen die dit gedrag in de hand werken.
Dan praat ik over justitie, media, overheid.
Het is gewoon te makkelijk. Hij leeft een heerlijk leventje verdient er zelfs geld mee en lacht zich helemaal kapot.
En ondertussen staan aan de andere kant de mensen die er echt kapot aan gaan. Dan denk ik aan familie van dat meisje en alle andere meisjes en vrouwen die hij misbruikt.
Maar ik denk dat veel mensen dit niet blijven pikken van het mannetje. Hij is arrogant en onzorgvuldig.
Er komt een dag dat er iemand recht in eigen hand gaat nemen.
Hij graaft een heerlijk diep gat voor zichzelf en ik hoop dat iemand hem er met liefde induwd.
Marijkjuh schreef:Ik kan hier niks anders om doen dan heel hard lachenVolgens mij is Joran echt niet zo dom dat hij zoiets "even" meld in een interview
ad.nl schreef:Dat zei hij op de Amerikaanse televisiezender Fox News in een interview dat maandagavond (plaatselijke tijd) werd uitgezonden.
Per telefoon heeft hij de zender na het vraaggesprek laten weten dat het verhaal is verzonnen.
seren schreef:Als ik zon berichtje zie staan lees ik het al niet meer.
Mijn eerste reactie zucht daar gaan we weer. Ik irriteer me aan de aandacht die deze jongen vraagt het lijkt wel een vervelende peuter. (let op dit is een understatement)
Maar in plaats van dat hij met krijtjes de muur ondertekend voor aandacht.
Liegt hij alles bij mekaar om aandacht.
Maar het meeste irriteer ik me aan de domme mensen die dit gedrag in de hand werken.
Dan praat ik over justitie, media, overheid.
Het is gewoon te makkelijk. Hij leeft een heerlijk leventje verdient er zelfs geld mee en lacht zich helemaal kapot.
En ondertussen staan aan de andere kant de mensen die er echt kapot aan gaan. Dan denk ik aan familie van dat meisje en alle andere meisjes en vrouwen die hij misbruikt.
Maar ik denk dat veel mensen dit niet blijven pikken van het mannetje. Hij is arrogant en onzorgvuldig.
Er komt een dag dat er iemand recht in eigen hand gaat nemen.
Hij graaft een heerlijk diep gat voor zichzelf en ik hoop dat iemand hem er met liefde induwd.
stef_sweety schreef:Ze moeten hem zelf op een bootje zetten zonder eten en drinken:)
eilleen333 schreef:Die jongen moet boeken schrijven of film scripten schrijven. Gegarandeerd dat het interessante verhalen worden. Wat een fantasie heeft die kerel.
Ik weet zeker dat dit ook niet waar is. Wat dat betreft ben ik het eens met Peter R. Ik snap niet dat men nog zoveel aandacht geeft aan Joran. Hij vind het allemaal prachtig...
stalleke schreef:Moet je dit maar eens luisteren!
http://player.omroep.nl/?aflID=8353054
Dit is schijnbaar al voorspeld geweest door een medium