'Joran van der Sloot heeft Natalee Holloway verkocht'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Re: 'Joran van der Sloot heeft Natalee Holloway verkocht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:00

Ik kan hier niks anders om doen dan heel hard lachen Haha! Volgens mij is Joran echt niet zo dom dat hij zoiets "even" meld in een interview Clown

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:03

nou bijster slim is ie niet

Nors opkijken of probeert ie zich nu ontoerekeningsvatbaar te verklaren

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:15

Marijkjuh schreef:
Ik kan hier niks anders om doen dan heel hard lachen Haha! Volgens mij is Joran echt niet zo dom dat hij zoiets "even" meld in een interview Clown

tita schreef:
nou bijster slim is ie niet

Nors opkijken of probeert ie zich nu ontoerekeningsvatbaar te verklaren

Dat is het hem nou juist, ik denk dat de meeste mensen hem enorm onderschatten.
Volgens mij is hij een verschrikkelijke slimme jongen die heel goed weet wat hij doet!!
Hij zet niet iedere keer voor niets de hele wereld op het verkeerde been!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:15

lique schreef:
ja dat denk ik ook..

Zijn jullie nog niet joran moe?
pff ik wordt zo ziek van die gozer ...door al zn leugens vind ik het niet eens meer boeiend om na te kijken ...je weet toch niet wat waar is en wat niet..

Slapen Ja

Hij wilt gewoon die aandacht en waarschijnlijk komt die aandacht voor zijn "nieuwe" bedrijfje heel goed van pas.

En ik ben het met Myfairytale eens Lachen

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:26

Als ik zon berichtje zie staan lees ik het al niet meer.

Mijn eerste reactie zucht daar gaan we weer. Ik irriteer me aan de aandacht die deze jongen vraagt het lijkt wel een vervelende peuter. (let op dit is een understatement)
Maar in plaats van dat hij met krijtjes de muur ondertekend voor aandacht.
Liegt hij alles bij mekaar om aandacht.

Maar het meeste irriteer ik me aan de domme mensen die dit gedrag in de hand werken.
Dan praat ik over justitie, media, overheid.
Het is gewoon te makkelijk. Hij leeft een heerlijk leventje verdient er zelfs geld mee en lacht zich helemaal kapot.

En ondertussen staan aan de andere kant de mensen die er echt kapot aan gaan. Dan denk ik aan familie van dat meisje en alle andere meisjes en vrouwen die hij misbruikt.

Maar ik denk dat veel mensen dit niet blijven pikken van het mannetje. Hij is arrogant en onzorgvuldig.
Er komt een dag dat er iemand recht in eigen hand gaat nemen.
Hij graaft een heerlijk diep gat voor zichzelf en ik hoop dat iemand hem er met liefde induwd.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:35

seren schreef:

Mijn eerste reactie zucht daar gaan we weer. Ik irriteer me aan de aandacht die deze jongen vraagt het lijkt wel een vervelende peuter. (let op dit is een understatement)

Maar het meeste irriteer ik me aan de domme mensen die dit gedrag in de hand werken.
Het is gewoon te makkelijk. Hij leeft een heerlijk leventje verdient er zelfs geld mee en lacht zich helemaal kapot.

En ondertussen staan aan de andere kant de mensen die er echt kapot aan gaan. Dan denk ik aan familie van dat meisje en alle andere meisjes en vrouwen die hij misbruikt.

Maar ik denk dat veel mensen dit niet blijven pikken van het mannetje. Hij is arrogant en onzorgvuldig.
Hij graaft een heerlijk diep gat voor zichzelf en ik hoop dat iemand hem er met liefde induwd.

Afgod Dat hoop ik idd nou ook... Voor al het leed dat hij de slachtoffers berokkend heeft...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:46

Marijkjuh schreef:

Jammer genoeg heeft hij waarschijnlijk nog één goed werkende hersencel. Hij bekent hier een strafbaar feit. Stel.... hij wordt hier voor vervolgd, dan zou hij niet meer berecht kunnen worden voor de moord. Je kunt nl. niet én iemand verkopen (slavenhandel) én iemand vermoord hebben.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:56

ad.nl schreef:
Dat zei hij op de Amerikaanse televisiezender Fox News in een interview dat maandagavond (plaatselijke tijd) werd uitgezonden.

Per telefoon heeft hij de zender na het vraaggesprek laten weten dat het verhaal is verzonnen.

Tádá...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:04

Joran is een ontzettende slimme jongen! Hij geniet van zijn leventje nu. Maar doordat hij telkens van dit soort stunts uithaald. Wordt het nieuws steeds meer verspreid over de wereld. Op een gegeven moment kan hij niet meer normaal over straat en dat zou het punt zijn dat hij er niet meer mee kan omgaan denk ik. Dan kan het nog wel is zijn dat de waarheid boven water komt. Maar op dit moment wordt het allemaal veelste makkelijk voor hem gemaakt.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:23

seren schreef:

Ik ben het helemaal met jouw verhaal eens. Ik irriteer me ook mateloos aan de media hype hier om heen. Joran lacht zich vast helemaal dood.

Hoop inderdaad dat er iemand komt die hem in dat gat duwt.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:53

Hij komt vanzelf een keer de verkeerde tegen, en ik hoop het van harte. Hier hoeft ie niet meer te komen, denk dat hij meteen in elkaar gemept wordt en mischien wel erger. En mischien ben ik een beetje cruw maar ik hoop het van harte.

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:56

het ergste is nog dat Joran eigenlijk gewoon stomme spelletjes speelt. hij vertelt iets en iedereeen is in de ban van joran hier hebben we ook al 4 pagina's over hem. bah vind het zon misselijk mannetje dat hij het iedere keer voor elkaar krijgt om aandacht te krijgen met zn leugens en zn ge k*t, gewoon eng dat hij van zulke dingen van die neg geintjes kan maken want het is duidelijk een grap ! BAH!

Peetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:57

stef_sweety schreef:
Ze moeten hem zelf op een bootje zetten zonder eten en drinken:)

Dan wel midden op de zee en dan bloeddruppels om de boot! Eetse haaien....

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:59

Hoop dat zijn vader ook in zo'n zelfde gat geduwd wordt! Extreme duivel

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:04

Yeah right Gestoord

Geloof er helemaal niets meer van! Hoop dat hij iig wordt berecht voor vrouwenhandel in Thailand Hyper!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:55

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:00

Joran is een vieze vuile gore klootzak.

Waarom zit hij nog niet in de gevangenis? wat een slappe hap, aai poesje aai poesje, en filmen maar, maar ondertussen is hij wel een vrij man en die doet lekker waar hij zin in heeft, en die lacht zich rot, heeft gewoon lak aan iedereen.

Hup oppakken die gore kleuter, en in de gevangenis gooien.

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:15

Ik heb zo het idee dat hij hiermee probeert aannemelijk te maken dat zijn eerste verhaal ook verzonnen was, en dat het eerste verhaal in werkelijkheid dus de waarheid was: hij vertelt 'per ongeluk' de waarheid in een auto waar camera's zijn verstopt. Om daar onderuit te komen zegt hij dat het gelogen is en vervolgens brengt hij een nieuwe leugen de wereld in om aannemelijk te maken dat zijn eerste bekentenis óók een leugen was... slim mannetje hoor maar of je daar nou zo trots op moet zijn...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:28

Dit interview is een paar dagen na het hele undercover verhaal met die Patrick al opgenomen. Dit is dus idd niet recent. Doordat Peter R weer nieuwe feiten boven tafel wist te halen hebben ze van die zender dit intervieuw van de plank gehaald.

Overigens geloof ik er niets van dat het tot een veroordeling komt, zulke mensen ontspringen altijd de dans. Joran dom? Ik denk het niet, hij weet alles en iedereen te omzeilen met alle praatjes. AL heeft Peter R zich erin vast gebeten dus het is te hopen dat het wel tot een veroordeling kan komen. Zulke mensen moeten ze opsluiten, daarvan lopen er teveel los op deze aardbol!

Vreselijk sneu voor haar ouders, ik denk dat zij zeker een klein beetje hoop hebben dat ze misschien toch nog in leven zal zijn.

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:44

hihi las het net in de krant idd.
wat een knuppel. vin het zo raar verhaal weer van m. vooral omdat hij later heeft gebeld dat het weer allemaal leugens zijn. Waarom laat je je dan in godsnaam interviewen, zal wel voor het geld zijn. ofzo.
Vin het zeker triest van hem, en hij mag zeker zijn excuses wéér aanbieden aan die ouders.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:51

volgens mij is die jongen net niet slim genoeg
maar ooooh zo door trapt

zie nog zijn moeder zitten
"joran is altijd heel lief tegen zijn vriendinnetjes .."

en hoor het zijn toen half om half vriendin het nog beamen

echt als het mijn zoon had geweest
had die me toch een skup onder zijn kont gehad
die zo hard was dat er geen haar op zijn hoofd
er aan dacht om niet de waarheid te vertellen
en had m zelfstandig aan zijn oren naar de politie gebracht

me god , je zou zo'n kind hebben
dan vraag je je toch af waar je bent fout gegaan ?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:58

Wat een eikel van eeen vent die Joran!
Ophangen.. of zo, levenlangs de gevangenis in!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:04

Die jongen moet boeken schrijven of film scripten schrijven. Gegarandeerd dat het interessante verhalen worden. Wat een fantasie heeft die kerel.

Ik weet zeker dat dit ook niet waar is. Wat dat betreft ben ik het eens met Peter R. Ik snap niet dat men nog zoveel aandacht geeft aan Joran. Hij vind het allemaal prachtig...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:11

eilleen333 schreef:
Die jongen moet boeken schrijven of film scripten schrijven. Gegarandeerd dat het interessante verhalen worden. Wat een fantasie heeft die kerel.

Ik weet zeker dat dit ook niet waar is. Wat dat betreft ben ik het eens met Peter R. Ik snap niet dat men nog zoveel aandacht geeft aan Joran. Hij vind het allemaal prachtig...

Dit is niet Joran geweest maar die tv zender die na al die maanden besluit het toch in het nieuws te brengen. Dat hij mediageil is mag duidelijk zijn maar deze opname zijn een paar dagen na het verhaal van het naar buiten brengen van Peter R geweest.

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:12

stalleke schreef:
Moet je dit maar eens luisteren!
http://player.omroep.nl/?aflID=8353054

Dit is schijnbaar al voorspeld geweest door een medium

Hmmm. Nou geloof ik hier normaal niet zo erg in, maar ze zouden op zijn minst de moeite kunnen nemen om in die straat te gaan kijken.
Ook omdat ze de vorige keer gelijk had...