Youko schreef:Martine_R schreef:Als Nederlanders de boel verzieken vind ik ook erg, die mag je van mij ook aanpakken!
Maar buitenlanders, die moeten zich helemaal koest houden! Die mogen blij zijn dat ze hier mogen wonen, werken en meeprofiteren van de economie hier en alles dat dat met zich meebrengt (studiefinanciering, uitkeringen enz.)
Dus als Nederlanders het doen vind ik het ook erg, maar die buitenlanders.. die hoeven dat helemaal niet te doen want dan wordt ik nog een tikje pissiger
Nou ja, die moeten zich helemaal koest houden? Maakt het uit of ze van van Buitenlandse afkomst of 'blank' zijn? Ze horen zich allemaal aan de regels te houden, ongeacht de afkomst![]()
Let maar op wat je typt... Het komt niet al te sympathiek (en, sorry dat ik het moet zeggen, snugger) over. Je hebt ook allochtonen die werken en leveren zoals ieder werkende een bijdrage aan het economie (wat tegenwoordig niet meer zo geweldig is).
En de Marokkaanse 'tuig' mogen ze inderdaad hard aanpakken, waar zijn ze zo bang voor? Het lijkt net of zij alles kunnen maken zonder ervoor gestraft te worden. Ik heb echt het idee dat men te bang is vanwege uitbraak van rellen of iets dergelijks (zou waarschijnlijk ook gebeuren). Nou ken ik ook een aantal goed opgeleide, nette Marokkanen. Maar daar heb je verschil in, die nette, goed opgeleide zijn vaak Arabieren. Veelal zijn de Marokkanen die rottigheid uithalen, Berbers. Deze groep komt in Nederland ook in groten getale voor.
zeg je precies goed ja, die HEB je...
maar als ik in de stad loop hier op mn vrije dag vraag ik me toch af wat als die buitenlanders daar doen? Hangen,mensen laten schrikken, "prutsmuts" roepen..,.