We mogen niet meer ongevraagd gebeld worden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Re: We mogen niet meer ongevraagd gebeld worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 16:53

Huilen van het lachen Die situaties die hier worden genoemd.
Zo hebben wij een provider gehad die ons vaak belde over abonnementen. Nou was ik toevallig al lid daar en als ik ze eens nodig had, werd ik zovaak en lang in de wacht gezet, dat ik op een gegeven moment de liedjes mee kon zingen. Toen belde ze ons weer voor een aanbieding, zei mijn vader: 'Een moment geduld alstublieft' en heeft de hoorn naast de radio gelegd. Toen is hij weggelopen. Mevrouw heeft dik 20 minuten nog aan de lijn gehangen. Huilen van het lachen

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 20:33

nickyu schreef:
van de week hadden we een nieuwe

hallo meneer (hadden mijn man aan de lijn)
u bent de heer XX en u bent getrouwd met mevr ??
juist dan hebben we de juiste persoon aan de lijn
uw vrouw heeft laatst een enquete ingevuld
waarin ze had aangegeven informatie te willen over ..product Y
en nu bellen we naar aanleiding daarvan.

Dit is bij ons jaren geleden ook gebeurd, en dan met een product waar wij beiden een uitgesproken afkeer van hebben Haha! Dus wij zaten ook van Blond Verward

xxGermaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:58

een goeie wet is dit
gelukkig worden wij bijna niet meer gebeld door die onzin
mijn ouders hebben een eigen bedrijf en daardoor leek het wel of ze ons van alles wouden aansmeren
maar mijn ouders hebben dit aangegeven ergens dat ze wensen niet meer gebeld te worden en dat word over het algemeen nauwlijks meer gedaan.
Helaas belt er nog af en toe een enquete maarja beter dan 3 op 1 avond

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 11:34

Ik heb me ook ingeschreven bij Infofilter. Maar er zijn volgens mij veel bedrijven die daar niets mee doen, want je wordt evengoed wel gebeld.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:59

Ik kreeg een verzoek een enquete over dieren in te vullen, met daaronder piepklein een verklaring dat ik telefonisch, per mail of schriftelijk benaderd kon worden. Dacht het niet he. Haha!
Dat werd dus geen door mij ingevulde enquete. Maar zo kunnen mensen, nadat ze zich via infofilter hebben afgemeld, toch nog lastiggevallen worden, doordat ze zelf ergens iets hebben ingevuld, waar met kleine lettertjes onder staat dat je akkoord gaat met bla bla...

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:15

Ik ben op mn 06 nog nooit gebeld en op ons thuis nummer maar een enkele keer. Wel apart dat hier mensen bijna elke avond gebeld worden!

Wel krijgen we op ons werk veel reclame via de fax binnen. Nu allemaal in de stemming van kerstbomen en nep-sneeuw voor op bureau Haha!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:16

hittepit_12 schreef:
Sabbientje schreef:
Ik zat een keer in de Metro met een jongen en een meid die als vakantie werk bij een Call Center werkte.
Die jongen gaf dus aan iedereen die negatief reageerde op zijn belletje de website van Infofilter. *LOL* Ik vraag mij af of zijn baas daar blij mee was Clown

Dat is ook verplicht! Heb het werk zelf 3 jaar gedaan(er moet toch brood op de plank en hier is gewoon heel weinig werk)
Je bent verplicht de mensen te ateenderen op recht van verzet.

Dan mogen ze alle mensen die mij tot nu toe hebben gebeld dat wel eens vertellen. Want nooit heeft iemand van die personen mij een site gegeven waar ik mij op af kon melden.
Hij was de eerste en ik had hem niet eens aan de telefoon Clown

Overigens over dat onbekende nummers blokkeren.
Dat gaat bij mij dus niet, dan kan mijn zus mij niet meer bellen, die heeft een geheim nummer.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 14:38

Gelukkig, het is zo hondirritand dat je gewoon elke dag word gebeld, Nagelbijten / Gniffelen