sex sells avro

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kikka

Re: sex sells avro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:11

Jodie_ schreef:
Jeetje, eigenlijk gewoon te erg voor woorden dat dit straks niet meer schokkend is. Het wordt zo normaal allemaal tegenwoordig.

Nouja, niet meer schokt. Het is meer wat andere mensen in dit topic ook al zeggen, ze hebben wel echt de ergste gevallen eruit gehaald. Gelukkig ligt niet compleet dertienjarig Nederland op d'r rug voor een breezer. Clown

Ben ook blij dat mijn kleine zusje (volgende week 16) dat niet doet Clown

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:12

Nee, dat meisje schaamde zich al rot en kreeg al ''een klap in haar gezicht''.. Dus snap wel dat haar moeder het wel een beetje voor haar opneemt.. Anders voel je je als kind helemaal zo ''alleen en machteloos''.. Knipoog
Ik snap het wel hoor Knipoog

Over dat jongetje dat 7 jaar was.. Tja, wat moet ik daar nou van zeggen.. Zou het niet eens weten..

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:54

Ik heb het net ook even bekeken. Maar die jongen van 7, zou dat echt waar zijn? Geen stoerdoenerij tegenover zijn vrienden? Ik weet het niet hoor. Lijkt me echt niet dat je daar dan mee bezig bent.. Goed, ik leef niet in zo'n wereld dus misschien zie ik het wel heel anders in, maar goed.

Ik vond het meer een Shock Dock dan een Documentaire.. Echt niet normaal, meiden van 13. Geen serieuze relatie, helemaal niks. Nee, daar kan ik echt niet bij.. Dacht op die leeftijd niet eens aan dat soort dingen. Rolleyes Maar goed, het zal dan ook wel liggen aan het gezin waar ze uit komen, vriendengroep etc.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 00:38

Als het om je kleine zusje gaat is het altijd iets anders he. Haha!
Ik bedoel, ik ben zelf ook 16, maar vind het toch niet zo'n fijn idee als zij het straks op haar 16e al gedaan heeft hoor!

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 00:51

Jodie_ schreef:
Als het om je kleine zusje gaat is het altijd iets anders he. Haha!
Ik bedoel, ik ben zelf ook 16, maar vind het toch niet zo'n fijn idee als zij het straks op haar 16e al gedaan heeft hoor!

Inderdaad, als we samen op stap zijn moeten ze écht niet proberen aan m'n kleine zusje te komen hoor! Wat dat betreft ben ik misschien nog wel erger dan mams.. Haha!

Raar eigenlijk, ik was 14 toen ik met mijn huidige vriend ging en had dus al 2 jaar verkering toen ik zou oud was als zij nu is, maar ik kan het me van haar helemaal niet voorstellen. Misschien ben ik ook wel op voor bij leeftijdsgenoten Huilen van het lachen

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 07:55

Helaas zie je op veel Eerste Hulp in het Ziekenhuis wekelijks jongens en meisjes binnen komen van 12, 13, 14 jaar, die zich een delirium hebben gezopen. Compleet van de wereld, lekkere hersenschade op te lopen.

Ik heb de documentaire gezien en vond het shocking om te zien. Helaas voor veel kinderen in Nederland hun huidige wereld. Heel jammer.
Ik hoop dat ik mijn zoon van 13 hiervoor kan beschermen.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 08:02

janouk schreef:
Helaas zie je op veel Eerste Hulp in het Ziekenhuis wekelijks jongens en meisjes binnen komen van 12, 13, 14 jaar, die zich een delirium hebben gezopen. Compleet van de wereld, lekkere hersenschade op te lopen.

Ik heb de documentaire gezien en vond het shocking om te zien. Helaas voor veel kinderen in Nederland hun huidige wereld. Heel jammer.

Het hangt óók van het karakter van je zoon af denk je niet?

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 08:20

Nee dat jochie van 11 dan. Jeetje, ik weet wel dat het steeds 'vroeger' begint en er word dus heel anders tegen sex aangekeken. Het moet een gevoel van 'houden van de ander zijn, gek zijn op iemand' en het 'genieten van de ander omdat je zoveel van haar / hem houdt'. Maar dat gaat niet meer op, het is stoer, en de meeste gevallen lekker en stel voor dat je op je 16e nog geen sex heb gehad, want dan loop je achter hoor!

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 08:23

Zoo je moet wel echt al voor je 17de zwanger zijn anders hoor nje er niet bij, want ze verzinnen straks dat met condoom onzin is.. Hoe ver gaan mijn leeftijdsgenoten dit doorvoeren?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 09:45

Niinatjuh schreef:
janouk schreef:

Het hangt óók van het karakter van je zoon af denk je niet?

Zeker, maar ook van de omgeving waarin je opgroeit. Je 'vrienden' waar je mee omgaat. Je opvoeding en je bescherming thuis. Er zijn zoveel invloeden die belangrijk zijn. Maar ik vind het in ieder geval niet normaal dat een 13 jarige uitgaat en alcohol drinkt en dat zal bij mij thuis dan ook niet gebeuren. gelukkig is hij sportman, die veel over heeft voor zijn voetbal. Ik hoop hem nog lang af te kunnen houden van de alcohol.

En eigenlijk hoop ik hem te kunnen begeleiden tot een gelukkige jongen met genoeg zelfvertrouwen om op momenten de juiste keuzes te maken voor hem en voor anderen.

Majo_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:32

Nou ik zit het net op internet te bekijken, verschrikkelijk. Zoveel mensen die niet beseffen wat ze kapot kunnen maken. En wat ze, als ze een serieuze relatie krijgen, hebben gemist. Ik bedoel wat ze hadden kunnen bewaren zegmaar. Herinneringen raak je nooit kwijt..

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:37

Heb het net ook op internet terug gekeken, jeejtje..
had niet gedacht dat dat meisje nog maar 13 zou zijn maar dat ze zo ver kon gaan omdat ze verliefd was is toch wel erg, dat kinderen er dat al voor over hebben, ook na wat nodige drank.
En tja die jongen die 7 jaar was.. geloof dat toen ik 7 was nog geen flauw idee had wat dat was, nu scheelt het wel dat ik in een dorp woon, in de stad zijn ze sowieso wel snel wijzer in die dingen

Waar ik ook van stond te kijken dat ze die meisjes gewoon mee nemen naar zo'n hok, vol met rommel even voor een vluggertje

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:54

Heeft iemand de link voor mij ? K kan hem niet vinden op uitzendinggemist

nathe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:57

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 11:23

Ik heb zojuist een stukje gekeken. Zal straks de rest bekijken.
Maar ik vind het niet echt wat je noemt "normaal", alhoewel ik steeds meer het idee krijg dat het wel "de mode" wordt.
In mijn eigen omgeving ook, 13 jarige meiden die voor een muntje/breezer "funzige" ( jaa want dat vond ik het toen ik 13 was..Tong uitsteken) dingen uitspoken.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 11:29

Bedankt Nathe

K vind het rond uit gestoord. Als dat mijn dertienjarige dochter zou zijn, kwam ze er niet zo makkelijk mee weg. Mafkezerij

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 11:57

Ons mam zou ook echt niet zo reageren, sowieso niet om het aantal drank, en al helemaal niet wat er daarna gebeurt is.. lijk wel gek

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:25

Die moeder vindt haar dochter veel ouder en wijzer dan de andere meisjes van haar leeftijd. Mag ze straks met 16 vast al met autorijlessen beginnen want dan zal ze wel 18 lijken. Ze moet haar dochter niet zo ophemelen. Met de pil op zak maakt ze het haar wel heel gemakkelijk.
Als ik een dochter had hoefde ze dat met 13 jaar niet proberen te vragen. Maar ja, die heb ik niet, ik heb 2 zonen, en ik hoop niet dat die al hebben liggen rotzooien , alleen al voor het gevoel van eigenwaarde. Die was in deze docu niet te vinden. Wel bij die meisjes uit het westen.
Maar vanmorgen stond in de krant dat de moeder van Serena een ander stukje intervieuw heeft gegeven dan dat ze oorspronkelijk had gedaan. Want ze hebben de docu eerst maandagmorgen mogen zien voordat het werd uitgezonden dus dit was niet het origineel.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 18:39

Majo_B schreef:
Nou ik zit het net op internet te bekijken, verschrikkelijk. Zoveel mensen die niet beseffen wat ze kapot kunnen maken. En wat ze, als ze een serieuze relatie krijgen, hebben gemist. Ik bedoel wat ze hadden kunnen bewaren zegmaar. Herinneringen raak je nooit kwijt..

Ja dat bedoel ik, dan moet het zo beginnen terwijl het begin van een relatie/sex heel anders kon zijn, zonde, ze verpesten het zo voor hun zelf, heb er ook totaal geen medelijden mee!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:34

Die moeder doet er wel heel luchtig over... Dat dat meisje seks heeft met die jongen omdat ze bang is dat ze hem anders teleursteld vind ik toch wel heel erg... Kan die moeder haar beter wat zelfrespect meegeven dan dat ze doet alsof het "niks" is. Tja en die andere jongeren die zo jong al seks hebben, stoerdoenerij, heel ander milieu waarin ze opgroeien. Als iedereen om je heen al seks heeft op z'n 13e ga je vanzelf wel denken dat dat normaal is.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:46

ik ga het zo even kijke op uitzendinggemist.nl zo als ik hier die verhalen hoor ik ben zelf 16 en voor mij hoef het echt nog niet mischien met mijn vriend om het zoo maar te zeggen
maar toen ik 14 was wist ik wel wat het was enz maar om er overnaa te denken dat mijn zusje op haar 14 thuis komt met z´n verhaal ik kan het me niet voorstellen

mijn zusje is nu 11 en ja ik zeg het eerlijk ze is gewoon heel erg oversex´t het is gewoon zo
als een jongen aan mijn zusje durft te komen voor de reden waar sex achterschuilt ben ik veel erger als mijn moeder en zal ik met die jongen toch wel een hartig woordje spreken!

en als je op je 12 de nog niet gezoent hebt hoor je er tegenwoordig niet meer bij nee ik was op mijn 11 de ´´ontgroent´´
maar ik vind dat je er altijd wel bij hoort hoe oud je ook bent
ik vind dat er niet een leeftijd aan vast zit er zijn kinderen/mensen die er gewoon nog niet aan toe zijn en dat zou de omgeving niets uit moetten maken vind ik

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:58

Pfff, heb de uitzending gezien en was echt spakeloos... Ik heb een dochter van elf die met zeer veel plezier en heel serieus met haar pony bezig is. Wat mij betreft blijft dat zo tot een jaar of 16. Ik wist echt niet wat ik zag. Weet wel dat zulke dingen gebeuren maar om dat zo te zien vond ik wel heel confronterend. Maar goed, ben weer even wakker geschud en meer op m'n hoede voor zulke praktijken.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:09

ik heb de uitzending gister bekeken. ik was echt heel erg geschokt zeg! die jongetjes met hun kelderboxen, ik vond het heel erg hoe zij over meisje praatten.
en tsja.. over dat meisje van 13, moet ik wel zeggen dat ik haar volwassen vindt overkomen voor haar leeftijd en wat haar moeder zei stelt me dan echt teleur mijn moeder zou echt verschrikkelijk kwaad zijn op die gozer en zodra ze hem zou vinden hem bij de politie aangeven.en deze moeder doet zo rustig en alsof het de normaalste zaak van de wereld is

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:24

Vind het echt te erg voor worden Gaaaap
Ik was 17 toen werd ik "ontgroent" en op me 18 de pas ontmaagd... Bloos maar ik vond het niet eerder nodig, was helemaal niet met jongens bezig allen met paarden...

Vind het erg schokerend om te zien, hoe dat meisje van 13 er zo lagerig er over doet, straks zit ze over paar jaar bij spoorloos gezocht vader van me kind... nee sorry dit gaat echt te ver hier in nederland..

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:06

CoriienRN schreef:
Ik was 17 toen werd ik "ontgroent" en op me 18 de pas ontmaagd... Bloos

Pas?