Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwerte schreef:Honden kunnen flink wat schade aanrichten...
Don_Zhivago schreef:auw... in zn kruis :|
81Puck schreef:De jongen die gegrepen is, ken ik. Hij fietste langs, en toen kwamen ze achter hem aan (ze waren eerste met een meisje bezig), omdat hij dacht, stilhouden is hij niet verder gaan trappen, maar goed, de fiets rolde natuurlijk wel door. 1 van de honden greep hem, en trok hem van zijn fiets af... Heeft hem toen een stukje meegesleurd, en toen losgelaten. HIj is toen naar huizen verderop gerend, en toen is de politie gebeld, die heeft de hondenbrigade gebeld, maar zo ver is het nooit gekomen, de honden vielen namelijk de agenten ook aan, en zo zijn de honden met dienstpistool doodgeschoten.
De pezen van de jongen zijn been liggen volledig open, en hij moet elke dag terug naar het ziekenhuis. Het mag wel duidelijk zijn dat hij voorlopig niet meer op het paard kan klimmen (het is toevallig ook een ruiter).
Frozenstar schreef:Jeetje wat een verhaal 81Puck.
Zo is het dus gegaan..pfoe..
Is het al duidelijk welke honden het nou waren?
Jodi: Ook vreselijk! Ik kan alleen geen Frans dus kan het artikel niet lezen..
jokari schreef:LDR, het klinkt wel lollig.Maar kan mij voorstellen, dat het allesbehalve lollig is voor die man in kwestie.
neverstop schreef:als ze schuimbekkend rondgelopen hebben, hoop ik niet dat ze hondsdolheid gehad hebben... hopen dat de mensen die aangevallen zijn er verder niks aan overgehouden hebben en of aan overhouden...zo zie je maar weer dat níet alléén de pitbull achtige e.d 't altijd zijn