SP: Minima hebben recht op LCD tv

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snoevie

Re: SP: Minima hebben recht op LCD tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 07:26

mijn zusje is 18 en krijgt een kleine uitkering(wajong)omdat ze een geestelijke achterstand heeft.
het uwv zou haar moeten begeleiden en helpen om een betaalde baan te vinden,wat ze echt heel graag wil,ze wil wérken voor haar geld.
maar ze bieden haar alleen maar onbetaalde stages aan voor 3 maanden,en zijn dan verbaasd dat ze dat niet meer wil aannemen,want overal waar ze komt word ze gezien als goedkope kracht die alle rotklusjes op kan knappen,gratis.
zij zou helemaal niet een tv willen hebben,maar liever een betaalde baan.

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 10:34

KiWiKo schreef:
Misser schreef:
Maar nog even tussendoor, een NIEUWE tv hoeft tegenwoordig toch ook niet meer te kosten dan 100 euro?

wel als je het van overheidsgeld koopt Lachen

Als een aannemer inschrijft op een aanbesteding gedaan door de overheid, dan knalt hij er altijd 50% op want de BV Nederland betaald toch wel

Is heel offtopic, I know. Maar ik moet hier echt even op reageren.
Wat jij zeg KiWiKo is niet helemaal waar. Ik zit toevallig in de weg- en waterbouw en kom dus regelmatig bij openbare aanbestedingen van de overheid. Deze markt is al jaren slecht (sinds de bouwfraude waar wij overigens niets mee van doen hadden) en er wordt veelal onder de kostprijs ingeschreven met de hoop op meerwerk zodat er toch nog wat verdiend kan worden.
Zo. Ik heb mijn zegje weer gedaan.
Back ontopic. Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:03

sinds de bouwfraude inderdaad Lachen Lachen daarvoor kon de lol niet op Lachen