Af en toe komt er wat in mijn iTunes voorbij en er zitten nummers tussen die ik echt goed vind.
Pop/rock/blues/country is allemaal prima, en mijn rock mag ook best een beetje stevig, maar metal gaat toch wat te ver, en ik houd ook meer van muziek met teksten die ik in 1x kan verstaan.
Voor mij een interessante omgekeerde vraag, als er mensen zijn die geen metal luisteren omdat het anti-geloof is:
Is er muziek die je zou luisteren als de teksten niet zo religieus waren?
Sommige muziek vind ik goed/mooi, maar tegelijk erger ik me aan de zeer gelovige teksten. (En maakt u zich vooral geen zorgen, ik zal niet voor de kerk gaan staan om te demonstreren...)
Ik geloof niet, kan best tegen een klein beetje religie (ook in mijn muziek ), maar ik kan ERG slecht tegen een halve preek/bijbelverhaal en mensen die me proberen te overtuigen.
Kan me er gewoon totaal niet in vinden. Was laatst in een kerk waar een praatje gehouden werd door de pastoor, en het werd me nog maar weer eens duidelijk hoe erg ik niet geloof.
Dus als ik naar Corinne May luister denk ik bij liedje 1: mooi! klinkt goed, en bij liedje 3 : ja, nou weet ik het wel hoor...
En dan klik ik op Shuffle.