Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BarbaLala schreef:Vrjdagavond was Simon de film ook op tv, wat verschrikkelijk
MarcoBorsato schreef:In de zaterdagkrant ergens moeten reacties staan op Otto's aangekondigde dood, dat verteld ie. Misschien dat iedereen even in de krant kan kijken? Ik weet begod niet welke krant hij bedoelt, dus het kan alles zijn.
MISTRAL94 schreef:Jammer dat het dan niet serieus genomen werd door die Chiel Beelen
MISTRAL94 schreef:Ik heb het niet zo op die chiel beelen en vond het in het begin zeer respectloos. Snap dat er veel idioten bellen maar ik vind ook dat je voorzichtig moet zijn met uitspraken die je doet.
MISTRAL94 schreef:Ik heb het niet zo op die chiel beelen en vond het in het begin zeer respectloos. Snap dat er veel idioten bellen maar ik vind ook dat je voorzichtig moet zijn met uitspraken die je doet.
MISTRAL94 schreef:En nu was het dus schijnbaar wel serieus en omdat er weleens grapjassen bellen mag je maar respectloos naar een ander doen? Vandaar dat de wereld zo verziekt is
MISTRAL94 schreef:En nu was het dus schijnbaar wel serieus en omdat er weleens grapjassen bellen mag je maar respectloos naar een ander doen? Vandaar dat de wereld zo verziekt is