Ik wil hem wel over het hek gooien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manie schreef:Er is maar één oplossing voor dit kind.....aan de krokodil voeren.
Joyckuh schreef:manie schreef:Er is maar één oplossing voor dit kind.....aan de krokodil voeren.
Kind kan er niks aan doen dat hij zo geworden is
Joyckuh schreef:manie schreef:Er is maar één oplossing voor dit kind.....aan de krokodil voeren.
Kind kan er niks aan doen dat hij zo geworden is
manie schreef:Er is maar één oplossing voor dit kind.....aan de krokodil voeren.
Miracle_ schreef:manie schreef:Er is maar één oplossing voor dit kind.....aan de krokodil voeren.
Ik wil hem wel over het hek gooienanders ik wel!
Thats_Me schreef:Pardon!!! dit vind ik echt een verschrikkelijke reactie(s). Het is vreselijk wat het kind gedaan heeft, daar moet hij ook flink voor gestraft worden. Maar om dan te opperen om het kind over het hek te gooien bij de krokodillen. De gedachten alleen al...
Thats_Me schreef:Zoiets roep je niet, ook niet als grap oidJe hebt het wel over een kind van 7! nee ik vind het echt hele lage reacties.
Citaat:1) Hoe kan een jongetje van 7 over het hek van de dierentuin springen
Thats_Me schreef:Zoiets roep je niet, ook niet als grap oidJe hebt het wel over een kind van 7! nee ik vind het echt hele lage reacties.
Joyckuh schreef:Citaat:Jongen voert dierentuinreptielen aan krokodil
Uitgegeven: 3 oktober 2008 11:45
Laatst gewijzigd: 3 oktober 2008 12:25
CANBERRA - Een 7-jarige jongen in Australië heeft zeldzame reptielen gedood in een dierentuin en levende aan de krokodillen gevoerd.
Op beelden van een veiligheidscamera was de lachende jongen gezien terwijl hij in totaal dertien dieren van het leven beroofde, waaronder een schildpad, enkele hagedissen, twee komodovaranen en een 20-jarige varaan.
De jongen sprong over de omheining van het Alice Springs Reptile Centre in het midden van het land en leefde zich een half uur uit. Dat berichtten Australische media donderdag. Hij sloeg sommige dieren dood met stenen, andere beesten slingerde hij levend over het hek bij de krokodillen.
Ongelooflijk
Werknemers van het dierenpark noemden de actie van het jongetje ongelooflijk. "We gaan proberen de ouders van de jongen aan te klagen", aldus de directeur van het park. Kinderen onder de tien kunnen niet worden vervolgd.
Bron: http://www.nu.nl
Doen ouders tegenwoordig niet meer aan opvoeden ofzo?
Ik word al woest op Jari als hij het in zijn hoofd haalt een kever dood te trappenlaat staat dat hij zoiets zou doen!
Dit is naar mijnes inziens echt een gebrek aan opvoeding
manie schreef:Nee maar dit joch is zo verknipt dat daar weinig meer aan te 'repareren' valt.
Dus over dat hek met dat k*tkind
furious schreef:@ anneliesdj: het is geen komodovaraan!
anneliesdj schreef:furious schreef:@ anneliesdj: het is geen komodovaraan!
Nee? Wat wel dan?