Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lies schreef:Het is ook gewoon traditie. Net zoals wij ons met kerst volproppen, dat is nou ook niet bepaald de 'kerstgedachte' zoals die bedoeld was. Ik denk dat het tijdens de Ramadan ook niet de bedoeling is om je vol te proppen na zonsondergang. Maar ik kan het me wel voorstellen, moet er niet aan denken, de hele dat niet eten en drinken.
priscilla schreef:Ook wij hebben deze discussie dus gehad op de psz van mijn dochter! Mijn dochter heeft een juf en die vast. Deze juf zit er al jaren en is dus een vast gezicht op deze psz. Nu had de hoofdjuf bedacht om maar op een ochtend patat te gaan eten met de kids! Nu en om heel eerlijk te zijn had ik dus echt zoiets van nee dit kan echt niet! Stel dit dan even een paar weekjes uit (in dit geval 2 weekjes) en ga niet lekker bij deze juf patat zitten eten! Leg de kinderen ook uit wat het inhoudt het vasten.
danneke80 schreef:vind ik vrij banketstaaf ja.
Ik ga ook niet snoepen bij iemand die aan het lijnen is. Wel gewoon eten eten trouwens.
Lindy1982 schreef:danneke80 schreef:vind ik vrij banketstaaf ja.
Ik ga ook niet snoepen bij iemand die aan het lijnen is. Wel gewoon eten eten trouwens.
ik snoep wel bij iemand die lijnt hoor het is toch diegene zijn eigen keuze.. ik ben niet aan de lijn.. en dat is net als de ramadan het is die gene zijn keuze niet die van mij.. je weet dat als je in nederland aan ramadan doet dat 9 van de 10 mensen om je heen eten.. dat is je eigen keuze geweest om er aan mee te doen.. daar hoeven andere geen rekening mee te houden
lies schreef:Misschien moet je je eigen onderschrift nog eens doorlezen
Adil18 schreef:Twee woorden voor haar: VETTE PECH
lies schreef:Lekker toch?
Needje schreef:Dus jij eet alleen hollandse pot?