pien_2010 schreef:De agro industrie heeft het slim gedaan. Het boerenleven is romantisch voorgesteld. Veel actievoerders waren normale boeren die vochten voor hun hachie, de AGRO industrie bleef volledig buiten schot.
Liep volledig uit de klauwen.
Dankzij de Agro industrie is er nu een BBB met mevr van de Plas.
Mede dankzij de Agro industrie zijn alle overleggen om zaken te veranderen de afgelopen 40 jaar mislukt.
Enige bewondering voor die AGRO industrie heb ik toch wel, en dan ook dat ze veel boeren hebben waar ze deze hebben willen. Nl zeer hartwerkende boeren, die steeds meer moeten produceren, die te weinig betaald krijgen en in de tang zitten bij deze bedrijven.
Je ziet dit thema terugkeren bij Tata Steel, Shell, AGRO industrie die ten koste van teveel over de (gezonde) ruggen van mensen rijk worden.
Met de boeren heb ik altijd veel compassie gevoeld zoals vele groen linkse mensen, maar die industrie vind ik ratten en heb er niets mee. Ze zijn rijk ten koste van heel erg veel. Niet ok.
Voor ik reageer, ik heb het idee dat ik je bericht niet goed begrijp. Welke industrie bedoel je met “die industrie” of alle industrie incl agro industrie?