Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dinopino schreef:Ik zie op een filmpje een journalist samen lopen met een soldaat die een doodskop of zijn uniform heeft.
nl. deze. https://www.adl.org/education/reference ... /totenkopf
Is gewoon een feit. Denk de ik net iets meer weet over de nazi's. Maar daarvoor hoef ik niet op internet te zoeken. Maar ik bedien jullie met links van internet. De Nazi's zijn gezellig vertrokken naar Argentinië.
En de heer Mengele vertrok naar Amerika. Daar mocht hij verder experimenteren. Dat ze over de hele wereld verspreid zitten weten ik en dat er nu gelukkig veel vertrekken naar Oekraïne om te vechten met wapens, geleverd door het westen. Dat de Amerikanen zelfs de Nazi"s in Oekraïne opleiden.
Wist je dat zelfs de Amerikanen en het Duitse leger hebben gevochten samen tegen de SS. in the battle of Castle Itter.
Bigone ik heb het lef? Ik werd toch door jullie erop gewezen dat ik niet zelfstandig nadenk.
Wat mij vooral opvalt, is dat jullie zo aanvallend reageren. Hoe weten jullie dat er maar weinig Nazi's in Oekraïne zijn? Hebben jullie ze geteld. En dan is het natuurlijk stom toevallig dat die ene journalist juist iemand treft.
En had die ene soldaat niet een wapen uit het westen in de hand? of klopte dat filmpje van die journalist niet?
friezenfan2 schreef:Ik zag dat bezoek van Hoekstra aan Zelenski en is dacht ook is hij nou zo lang? Dat was me nooit opgevallen.
Babootje schreef:friezenfan2 schreef:Ik zag dat bezoek van Hoekstra aan Zelenski en is dacht ook is hij nou zo lang? Dat was me nooit opgevallen.
Het is echt een "reus"
https://twitter.com/RTLnieuws/status/15 ... 8764874760
Telpeva schreef:De eerder genoemde link van Dinopino, iisr, daarvan kan ik er niet achter komen van wie het is, wat voor personen daaraan meewerken, wie er artikelen voor schrijven. Ook via whois valt niet te achterhalen wie er achter zit. Daardoor is niet te achterhalen of die bron betrouwbaar is, daarom vind ik hem onbetrouwbaar en ik ga mijn tijd ook niet verdoen om daar een artikel van te lezen, of om er inhoudelijk op in te gaan.
Dinopino schreef:pareltjes snap dat je oma niet blij is met nazi"s. Waarom zijn jullie er dan wel blij mee? Ik ben blij dat ze allemaal verdwijnen en er nu al een heleboel weg zijn.
In de Tweede Wereldoorlog gebruikten de nazi's de mensen als menselijk schild. Dat is nu weer gebeurd. Mysa dat je grootouders zijn omgekomen, dat is een feit. En waarschijnlijk zijn ze vermoord of verhongerd. En al deze firma's in Duitsland, zoals Volkswagen enz., die zo vreselijk fout waren toen en ontzettend rijk
zijn geworden. Ze zitten er nog. Net zoals het Koch-instituut en het Jugendamt.
Het mooie is toch dat dat nu aangepakt wordt.
Ik heb het niet over de inwoners. Want die worden vermoord door de nazi's.
idinn schreef:Zullen we vanaf nu daar geen energie meer insteken? Het is het je energie niet waard.. bij iedereen op de foei, kan het mooi een eigen topic openen om in te wauwelen.