juval schreef:ik vind het niet zo netjes om je punt te willen maken over een verongelukt persoon. Niet heel chique
Goed.
Jij hebt een hekel aan Timmermans.
Kunnen we terug naar de politiek?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:juval schreef:ik vind het niet zo netjes om je punt te willen maken over een verongelukt persoon. Niet heel chique
Goed.
Janneke2 schreef:juval schreef:ik vind het niet zo netjes om je punt te willen maken over een verongelukt persoon. Niet heel chique
Goed.
Janneke2 schreef:Eh, misschien verdedig ik Timmermans.
Maar dan niet omdat ik het politiek met de man eens ben,
maar tegen een valse aantijgging.
Dus nee, mijn standpunt is dat ik op Timmermans ga stemmen oid.
purny schreef:Maar dan moet je wel de financiële middelen hebben om het te kunnen bekostigen.
Janneke2 schreef:purny schreef:Maar dan moet je wel de financiële middelen hebben om het te kunnen bekostigen.
Ja klopt.
De Green Deal richt zich onder andere op bedrijven - en die moeten sowieso investeren.
Voor 'particulieren' met een smalle beurs is er voorzien in subsidies.
Wat economisch gewoon een deel van de kringloop is: je geeft burgers een subsidie voor aanschaf X - daarmee maak je dat investeren in X rendabel is voor de verschillende bedrijven.
ruitje schreef:Economische kringloop is ook: je verplicht bedrijven te investeren en die rekenen dat door aan de burger
karuna schreef:Ik ben de tel kwijt. Vvd, cda, d66, cu, denk, bij1. En dan nog pvda en gl die ook beiden niet meer beschikbaar zijn maar nog wel verkiesbaar?. Nog los van de overige gestopten
Dat gaat een heel nieuwe ploeg worden, met misschien een heel andere aanpak?
mce schreef:zou de nieuwe generatie het uitvoerendeapparaat wel aan het werk krijgen,
zodat achterstallig werk weg gewerkt kan/gaat worden??
eerst orde op zaken in eigen land en dan internationaal gaan kijken wat we kunnen betekenem. minder internationaal prestige zoals voor de demissionare MP heel belangrijk was
hoop dat de nieuwe garde het gaat lukken. zou makkelijker zijn als we nu al wisten wat Omtzigt gaat doen.
juval schreef:mce schreef:zou de nieuwe generatie het uitvoerendeapparaat wel aan het werk krijgen,
zodat achterstallig werk weg gewerkt kan/gaat worden??
eerst orde op zaken in eigen land en dan internationaal gaan kijken wat we kunnen betekenem. minder internationaal prestige zoals voor de demissionare MP heel belangrijk was
hoop dat de nieuwe garde het gaat lukken. zou makkelijker zijn als we nu al wisten wat Omtzigt gaat doen.
wellicht zou het ook niet verkeerd zijn om de bezem eens door de ministeries te halen.