journee schreef:Veronica2 schreef:Normaal gesproken vind ik jou een prima discussiegenoot en breng je interessante punten naar voren, maar vandaag ben ik iets minder enthousiast![]()
. Het gaat er namelijk in wezen niet om het karakter van de organisaties en in hoeverre die zionistisch te noemen zijn.
Het gaat er alleen om dat de zanger Douwe Bob niet temidden van dergelijke boodschappen zijn werk wilde doen. Voor hem was het politiek genoeg en dat is het enige dat telt.
En svp stoppen met het spammen van de webadressen van deze organisaties.
Sinds wanneer is onderbouwing met een linkje spam geworden? Heel jammer dat jij een 'boek enkel wil beoordelen op zijn kaft' en de inhoud jou niet interesseert. Maar dat het jou niet interesseert betekent niet dat een ander het niet interessant kan vinden. Persoonlijk lijkt het me altijd wel handig om te weten of een bepaalde conclusie/ beslissing terecht is of dat dingen wat genuanceerder liggen.
Uiteindelijk mag iedereen zelf beslissen wat hij wel of niet doet, dat geldt in mijn optiek ook voor Douwe Bob. Maar alsnog jammer dat Zionisme inmiddels zo een stigma heeft gekregen, dat naar mijn mening betreft de jongeren beweging niet helemaal terecht is. Dat wij over dit onderwerp van mening verschillen kan en mag, maar onderbouwing met een linkje opeens bestempelen als spam omdat het onderwerp je niet bevalt is een beetje flauw.
Ik ben blij met linkjes omdat daar extra informatie over een onderwerp in staat. Als de zaak me niet interesseert dan klik ik het linkje simpelweg niet aan. Het enige wat ik jammer vind bij sommige linkjes, niet dus bij deze maar in het algemeen, is dat ze vaak achter een betaalmuur staan zodat je ze niet gewoon kunt bekijken.