Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Alles wijst er tot nu toe op dat de schutter een Republikein was inderdaad. Hij stond zo geregistreerd, zijn klasgenoten hebben het bevestigd, hij had een t-shirt van een bekende pro-wapen youtuber aan..
Maar ik ben wel heel benieuwd naar het motief ja.
Cowboy55 schreef:8nnemiek schreef:Alles wijst er tot nu toe op dat de schutter een Republikein was inderdaad. Hij stond zo geregistreerd, zijn klasgenoten hebben het bevestigd, hij had een t-shirt van een bekende pro-wapen youtuber aan..
Maar ik ben wel heel benieuwd naar het motief ja.
Zal lastig worden na een acute loodvergiftiging....maar wellicht duikt er nog een document op en dan kan iedereen zich gaan druk maken over de echtheid van dat document en de vraag of ie ook echt meende wat ie schreef.....
pmarena schreef:Jij snapt hem
Ik ben vooral benieuwd naar wat zijn ouders te zeggen hebben eigenlijk.
Of die een idee hebben waarom hij het deed. Omdat hij Trump slecht vond?
Omdat ouders zich meer bezig hielden met Trump dan met hem? Iets anders?
martichr schreef:pien_2010 schreef:Vreselijk voor die ouders. Ik ben ook benieuwd. Een psychose? Iets anders?
Voor de variatie heeft het buitenbeentje eens een keer niet zijn klasgenoten onder vuur genomen lijkt het eerder.
Karl66 schreef:Je zou verwachten dat de aanslag Trump populairder zou maken, maar op dit moment heeft Biden een kans van 54 uit 100 tegen Trump 46 uit 100.
Het is niet alleen dat stemmers die Trump niet geschikt vonden hem nu opeens wel geschikt vonden, maar uit peilingen blijkt dat 38% van de kiezers Trump en zijn retoriek de schuld van de aanslag geven, tegen 29% van de kiezers die Biden de schuld geven.
We weten niet wat de lange termijn effecten zijn en we weten nog niet wat de Republikeinse conventie voor de cijfers gaat doen, maar op dit moment gaat het nog niet beter met Trump in de peilingen en dat is dan wel weer bemoedigend, al liggen de cijfers nog steeds dicht bij elkaar.
En maar weer een edit voor de link: https://projects.fivethirtyeight.com/20 ... id=rrpromo
Cer schreef:Ik heb afgelopen periode een paar zaken gevolgd mbt schoolshootings … het is echt verschrikkelijk..
Ik vind deze berichten niet perse gepast ofzo?
Cer schreef:Dus omdat hij dat doet, doen jullie het ook??
Dat is het meest aparte wat ik tot nu toe gelezen heb denk …
BigOne schreef:Cer schreef:Dus omdat hij dat doet, doen jullie het ook??
Dat is het meest aparte wat ik tot nu toe gelezen heb denk …
Wel eens van sarcasme gehoord?
Alsof Cowboy55 en ik het prima vinden dat weerloze kids bij de vleet worden afgeknald .
Abortus streng verboden maar afknallen wordt domweg weggezet door Trump.
martichr schreef:Karl66 schreef:Je zou verwachten dat de aanslag Trump populairder zou maken, maar op dit moment heeft Biden een kans van 54 uit 100 tegen Trump 46 uit 100.
Het is niet alleen dat stemmers die Trump niet geschikt vonden hem nu opeens wel geschikt vonden, maar uit peilingen blijkt dat 38% van de kiezers Trump en zijn retoriek de schuld van de aanslag geven, tegen 29% van de kiezers die Biden de schuld geven.
We weten niet wat de lange termijn effecten zijn en we weten nog niet wat de Republikeinse conventie voor de cijfers gaat doen, maar op dit moment gaat het nog niet beter met Trump in de peilingen en dat is dan wel weer bemoedigend, al liggen de cijfers nog steeds dicht bij elkaar.
En maar weer een edit voor de link: https://projects.fivethirtyeight.com/20 ... id=rrpromo
Ook MAGA kan dit moeilijk bij Biden in de schoenen schuiven.