Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Die link werkt niet. Hoewel ik me afvraag of ik het wil lezen.
Citaat:Later op de avond gisteren blijkt dat ook Tjibbe Joustra liegt alsof het gedrukt staat. Zo vertelt hij op televisie dat hij de (niet bestaande!) satellietbeelden zou hebben gezien waaruit blijkt waar die BUK-raket afgevuurd zou zijn. Dezelfde beelden waar John Kerry, de Amerikaanse Minister van Buitenlandse Zaken, over loog. Beelden die nooit hebben bestaan en waarvan Joustra nu zegt dat hij niet mag vertellen wat er op staat omdat het staatsgeheim zou zijn. Volksverraad ten voeten uit.
Dat moet toch haast de meest zieke mop van de eeuw zijn. Beelden die overtuigend en zonder enige twijfel zouden aantonen waar die BUK-raket is afgevuurd mogen door de bevolking en nabestaanden worden gezien omdat het staatsgeheim is.
Iemand die dat gelooft, adviseren wij een abonnement op de Fabeltjeskrant te nemen want als die beelden wel bestaan zouden hebben dan waren die vorig jaar juli echt al prominent aan de wereld getoond.
De leugen regeert verder en de onderste steen blijft waar hij altijd heeft gelegen.
magda_90 schreef:Er is nu op National Geographic een aflevering van Air Crash Investigation over de MH17.
Ik dacht alleen dat ze dat niet zouden doen uit respect voor nabestaanden?
LadyMadonna schreef:Waarom andere rampen wel en mh17 niet?
purny schreef:magda_90 schreef:Er is nu op National Geographic een aflevering van Air Crash Investigation over de MH17.
Ik dacht alleen dat ze dat niet zouden doen uit respect voor nabestaanden?
Er is al een keer een aflevering geweest. Met aardig wat schrijffoutjes. Benieuwd of ze dit nu hebben weggehaald als het dezelfde is