Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
mysa schreef:Postcode van die andere man kwam niet overeen, dus waarschijnlijk toch die jongen. Toen hij 17 was en nog niet eens mocht stemmen..
Wat ook gek is: hoe komen ze (en dan bedoel ik de Trump-achterban) zo snel aan die lijst met donaties van een democratische organisatie?
nps schreef:Fatsoenlijk zijn en moreel en ethisch correct handelen levert geen stemmen op. Zie ook Nederland.
Oshaa schreef:Ik was het weekend na het debat in rural Idaho (zeer conservatief) en heb door auto pech veel locals gesproken. Iedereen die wij spreken vond beide geen goede optie - helemaal na het debat. De meeste waren geen Trump aanhangers, maar vonden (opnieuw naar het debat) Biden ook gewoon niet geschikt. Dan kiezen ze aan de hand vd partij - in Idaho overweldigend Republican en dus Trump. Maar ze vonden het echt kiezen tussen in hun ogen 2 kwaden.
Electra63 schreef:
Citaat:In die tijd sprak hij ook zijn minachting uit voor Trump. Hij zou nooit een "Trump-man" zijn en hij verwachtte niet dat Trump veel oplossingen zou bieden.
Daar bood Vance zijn excuses voor aan in 2021, toen hij kenbaar maakte dat hij senator voor Ohio wilde worden. Dankzij steun van Trump wist Vance uiteindelijk de voorverkiezingen te winnen, waarna hij uiteindelijk ook de algemene verkiezingen voor de Ohio-senaatszetel won.
8nnemiek schreef:![]()
Ik blijf het echt onvoorstelbaar vinden dat er mensen zijn die zo’n figuur de hand boven het hoofd blijven houden, maar een verspreking van Biden zwaar veroordelenEcht bizar
ravellie schreef:8nnemiek schreef:![]()
Ik blijf het echt onvoorstelbaar vinden dat er mensen zijn die zo’n figuur de hand boven het hoofd blijven houden, maar een verspreking van Biden zwaar veroordelenEcht bizar
Een verspreking…die arme man doet zoveel missers in zijn spreken.kan amper op zijn benen staan.blijft onvoorstelbaar dat Amerika alleen deze twee mannen naar voren kan schuiven
Ja, dat geldt ook voor Trump.. en je stelt dit:Citaat:jij begint over Bidens leeftijd, en dat hij nieuwe mensen snel moet klaarstomen, en dat men nu wel heel erg op een ouder paard wed... Het enige wat ik stel is dat dit precies hetzelfde voor Trump geldt,
Citaat:"voor Trump geldt precies hetzelfde? Die man is ook gewoon oud. Vind het altijd zeer hypocriet om Biden aan te vallen op z'n leeftijd maar Trump niet."
Lanoca schreef:Tja, Donald flapt er altijd wel wat uit. Waar hij alles vandaan haalt weet ik niet maar hij heeft altijd wel wat opruiende woorden klaar. Alles voor de tv. Biden is meer bedachtzaam en heeft een meer staatsman aura .
Waar de man stond die wel dodelijk geraakt is is mij overigens nog niet duidelijk.
Citaat:The widow of the fireman killed at last weekend’s Donald Trump rally refused a call from President Biden.
Helen Comperatore said she has no ill will for the president but that she refused on behalf of her late husband Corey, who died covering his family as a gunman fired into the rally to kill the former president.
“I didn’t talk to Biden,” Mrs. Comperatore told the New York Post in an interview Monday. “I didn’t want to talk to him. My husband was a devout Republican and he would not have wanted me to talk to him.”
You Might Also Like
In an interview with the Post from her home in Sarver, Pennsylvania, she told the Post her husband’s last words as the shots rang out and while he used his body to shield his family were “get down!”
Mrs. Comperatore said that Mr. Biden’s telephone call was not wanted.
“I support Trump. That’s who I’m voting for, but I don’t have ill will towards Biden,” she said. “He didn’t do anything bad to my husband. A 20-year-old despicable kid did.”
She also told the Post that Mr. Trump has not tried to reach out to her and her two children.
nps schreef:https://nos.nl/l/2528981
Helaas, de rechtszaak over het mee naar huis nemen van strikt vertrouwelijke documenten is verworpen (door een rechter die door Trump is aangesteld). Ik denk echt dat we ons moeten gaan voorbereiden op weer 4 jaar Trump
BigOne schreef:I'm just gonna take a nap right earEn dit wordt alweer aangevochten , deze dame heeft al eerder twee keer bakzeil gehaald door trump te bevoordelen. Ondertussen is trump echt fit to serve!!
https://x.com/nothoodlum/status/1813046 ... EopP3zUX6Q
Dacht dat sleepy de bijnaam van Biden was