Sunnda schreef:Ik heb nog nooit zo'n lange post gelezen met zo weinig inhoud electra63.
Je doet precies waar ze in Den Haag gek op zijn; alles wat anders is dan zij willen ze de kop indrukken door het af te doen als populisme etc.
En wat een sneu zwaktebod om eerst vier keer te roepen dat ze samenwerken met fvd en dan te zeggen dat je dat doet op basis dat het een nieuwe partij is die veel aandacht krijgt en dat bbb dat nu ook krijgt?
Is dat de nieuwe defenitie van samenwerking?
Oh ja en ze hebben toevallig een partijpunt dat overeenkomt en nu veel onder de aandacht ligt.
En die financiering? Ook zoiets wat men graag aanhaalt als framing. Je weet dat journalisten van het AD de enige zijn die op de uitnodiging van BBB zijn afgekomen om daadwerkelijk te kijken. De rest blaat liever.
En verder ben je het gewoon niets eens met de partijpunten, dat mag.
Dat ben ik het met een hoop partijen ook niet.
Maar de manier waarop is wanstaltig als je dan nu met zo'n lege post komt.
Dat mag jij vinden, maar dat is mijn mening. Dat sommigen hier blind achter BBB en FfD lopen, was mij al lang duidelijk.
Ik kijk de interviews en lees de artikelen van beide kanten, van verschillende politieke partijen. Sterker nog, ik heb de partijprogramma's van bijna alle politieke partijen gelezen.
Zouden jullie ook eens moeten doen.
Heb je het artikel in het NRC gelezen? Over de populariteit van BBB bij extreem rechts ?
Of het linkje wat ik eerder heb geplaatst? Over dat de melkprijs zo ontzettend gestegen is ? En dat dit een goed moment kan zijn om over te stappen naar biologisch boeren?
Wat als de politie op een Marokkaanse jongen van 16 had geschoten, die niet luisterde naar de politie? Waarschijnlijk had je geklapt.
Nu zijn ze vrij gelaten, dus wat corruptie bij politie en overheid, wat hier al vaak wordt geroepen. Het wordt onderzocht en de verdenking van doodslag is weggenomen.
Wat vind je dat namen en adressen van politie (en politici) worden gedeeld en bedreigd?