Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Alsjeblieft geen Kaag. Los van gedachtengoed en kwaliteiten maar het ontbreekt haar totaal aan charisma waarvan ik vind dat een MP dat wel moet hebben.
En dan zeg ik: Waarom geen Aboutaleb? Dat is toch bij uitstek wel een verbinder. (Geen idee of hij zou willen natuurlijk)
Karl66 schreef:Raineri schreef:In zekere mate wordt er nog veel onderzoek gedaan naar oorzaak en gevolg van klimaatverandering maar een aantal dingen kunnen we al wel met zekerheid stellen. Het CO2 uitgestoten door menselijk activiteit is een ander isotoop dan natuurlijk CO2. Hierdoor is de herkomst van het CO2 “tamelijk eenvoudig” terug te traceren naar menselijk activiteiten. Er is wetenschappelijk consensus over antropogene klimaatverandering (=klimaatverandering door toedoen mens). Het is geen kwestie van “geloven”.
CO2 is een voorbeeld uit de vele broeikasgassen overigens. Maar dit is het meest eenvoudige voorbeeld. Anders moet ik kantjes volschrijven.
Een andere CO2 isotoop? Dat lijkt me wel heel bijzonder, vertel
xSagan schreef:Kaag zit nu veel in Israël/Gaza streek toch? Las dat ze daar meer op haar plek zat?
BigOne schreef:Maar het is toch triest dat een partij die 20 jaar bestaat, de grootste wordt en dan geen mp kan leveren, geeft weer aan dat de “ leden” in de kamer inderdaad minions zijn . Incompetent, stoelvulling en wachten op de grote meester om iets te mogen zeggen.
BigOne schreef:Bijna iedereen gaat op mijn opmerking over Kaag als premier in, er stond een emoticon achter!
Persoonlijk denk ik dat slimme mensen het niet in hun hoofd halen om zo’n rampen coalitie te gaan voorzitten.
BigOne schreef:Niet “ het volk “ maar ongeveer 50 % van de mensen die gestemd hebben. Ik hoop ook op een kabinet maar dan eentje die het goed met ALLE Nederlanders voor heeft en dat zie ik niet terug in het akkoord .
pien_2010 schreef:BigOne schreef:Bijna iedereen gaat op mijn opmerking over Kaag als premier in, er stond een emoticon achter!
Persoonlijk denk ik dat slimme mensen het niet in hun hoofd halen om zo’n rampen coalitie te gaan voorzitten.
Er komt een zaken kabinet en dat betekent dat een minister president dit kabinet zal moeten gaan leiden.
De PvdA is tweede grootste geworden. Dus als ze iemand vinden, hetzij minister hetzij minister president die iedereen goed kan hebben, dan zal deze persoon van mij zeker alle steun krijgen zelfs als hij als achtergrond GL of PvdA heeft en ik hoop dat die partij er zo ook in staat.
We leven in spannende tijden, met een agressief Rusland die al in Oekraïne bezig is. Nederland heeft een regering nodig en laten we hopen dat die 4jaar blijft zitten.
Er is ook een tweede kamer, grondwet, EU met regels, die deze coalitie ook "in de teugels" kan houden.
Ik zou het diep en diep droevig vinden als links cq linkse kiezers dit gaan boycotten en ervoor gaan liggen daar het ondemocratisch is.
Het volk wil de PVV, BBB, VVD, en de partij van Omzigt dus als het hun lukt om tot een kabinet te komen verdient dit dat het er ook kan komen. Met goede mensen.
Ik zag bv ook Klaas Knot in het rijtje staan (is VVD er als ik het goed begrepen heb) dus als minister van Financiën is er in elk geval iemand die van dit onderwerp veel afweet.
Het wordt tijd dat links dit gaat accepteren ook al gaan we ervan overtuigd ons nek. Zo simpel is het dan ook wel weer want geen kabinet is dodelijk nu, want nieuwe verkiezingen zal meer van hetzelfde geven. Dus schiet niet op.
prompter schreef:Huiszoeking bij verkenner-voor-1-dag Gom van Strien:
https://nos.nl/artikel/2521681-fiod-doo ... van-strien
Babootje schreef:Alsjeblieft geen Kaag. Los van gedachtengoed en kwaliteiten maar het ontbreekt haar totaal aan charisma waarvan ik vind dat een MP dat wel moet hebben.
En dan zeg ik: Waarom geen Aboutaleb? Dat is toch bij uitstek wel een verbinder. (Geen idee of hij zou willen natuurlijk)
Avalanche schreef:Babootje schreef:Alsjeblieft geen Kaag. Los van gedachtengoed en kwaliteiten maar het ontbreekt haar totaal aan charisma waarvan ik vind dat een MP dat wel moet hebben.
Ik zou dat wel de grap van de eeuw vinden. Een partij die al jaren moslims wil verbannen moet premier leveren en dat zou dan een moslim zijn![]()
Dat gaan zijn kiezers niet pikken joh
anjali schreef:prompter schreef:Huiszoeking bij verkenner-voor-1-dag Gom van Strien:
https://nos.nl/artikel/2521681-fiod-doo ... van-strien
Ik ken de beste man helemaal niet dus ik kan hier geen mening over hebben. Nou weet ik vrijwel zeker dat van IEDEREEN wel iets fouts of belastends gevonden kan worden als je gaat graven.
Marije_jiplover schreef:Dat de Fiod bij iedereen wel wat kan vinden, geloof ik eerlijk gezegd ook niet nee
Ben dan wel benieuwd wat jij zelf op je kerfstok hebt, anjali, als je zo stellig bij iedereen zegt.
Marije_jiplover schreef:Dat de Fiod bij iedereen wel wat kan vinden, geloof ik eerlijk gezegd ook niet nee
Ben dan wel benieuwd wat jij zelf op je kerfstok hebt, anjali, als je zo stellig bij iedereen zegt.
pien_2010 schreef:Marije_jiplover schreef:Dat de Fiod bij iedereen wel wat kan vinden, geloof ik eerlijk gezegd ook niet nee
Ben dan wel benieuwd wat jij zelf op je kerfstok hebt, anjali, als je zo stellig bij iedereen zegt.![]()
dat durfde ik niet te schrijven maar dacht ook hetzelfde . Dus Anjali wat voor spannende vrouw ben jij dan eigenlijk wel?
![]()
BigOne schreef:Grasping dat Kaag moslim wordt genoemd, ze is rooms katholiek en haar man is zelfs niet gelovig . Wel heeft ze respect voor andere geloven.