Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Hmm, zo raar vind ik het artikel niet eigenlijk. Maar ik weet ook dat mijn visie hier niet gewaardeerd wordt, dus laat ik het hier verder bij.
Sammie schreef:LadyMadonna schreef:Hmm, zo raar vind ik het artikel niet eigenlijk. Maar ik weet ook dat mijn visie hier niet gewaardeerd wordt, dus laat ik het hier verder bij.
Ik zal over de schrijfwijze maar niks zeggen en over het dikke duimenzuigwerk ook niet, maar zij durven werkelijk te beweren dat (onze) overheid in opdracht van bankiers een oorlog moeten uitlokken met Rusland.. Yeah right… Die lui achter die site kunnen beter films gaan schrijven. Zelfs in Hollywood kunnen ze dit soort flauwekul niet eens verzinnen.
Dat beide partijen naar elkaar wijzen is logisch. Rusland wil heel graag de schuldige niet zijn en Oekraïne wel en andersom ook en dat bepaald nieuws heel toevallig op bepaalde dagen naar buiten wordt gebracht om het te verhullen onder ‘ander’ groot nieuws.. Ja dat geloof ik ook wel. Maar dat Nederland/ land x en y er akkoord mee gaat om 298 mensen uit de lucht te schieten om een oorlog met Rusland te ontketenen. Kom op zeg.. Daar nemen ze dan wel erg lang de tijd voor. Dan leg je gewoon een rapport op tafel met drie weken en zorg je juist voor waterdicht ‘bewijsmateriaal’ zodat het vingertje die kant opwijst. Dan ga je niet langs de navo met een speciaal tribunaal, dan ga je niet maanden lang debatten of je wel of niet naar die locatie mag en een jaar lang onderzoek doen om alsnog te zeggen ja we weten het niet, maar we denken zus en zo.. Als we het zeker weten willen we een tribunaal.
Krokodillentranen.. die krijg ik van dit soort slecht onderbouwde bevooroordeelde slappe hap.
SAKKIA schreef:Maar de officiële instanties hebben het nog steeds over 2 mensen die niet geïdentificeerd zijn! Hoe zit dat dan?