Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Dan begrijp ik dat het woord kneiterrechts door mij niet heel goed gekozen is.
Jessix schreef:juval schreef:Bbb sluit volgens mij niemand bij voorbaat uit. Er zijn ook denk ik best wat overeenkomsten met de pvda.
Geloof ik ook wel, maar kunnen ze het eens worden met GL?
Exitium schreef:Jessix schreef:Geen idee met wie BBB of VVD willen regeren. Misschien kunnen PVDA en Groen Links ook met andere partijen een meerderheid krijgen.
Als die drie partijen allemaal ongeveer even groot worden, krijgt de VVD de sleutel in handen: de linkse route met PvdA/GL of de rechtse route met BBB.
anjali schreef:Wat moet ik dan zeggen? Dat vrouwen allemaal leuk zijn tegen elkaar? Zo heb ik het nooit meegemaakt hoor. Eerlijk gezegd kan ik veel beter met mannen opschieten omdat die eerlijk en recht voor zijn raap zijn.In het algemeen gesproken dan he! Ik weet graag wat ik aan iemand heb. Natuurlijk heb ik ook wel meegemaakt dat mannen sexistische taal uitsloegen maar daar zeg ik meteen op krachtige wijze wat van.Dan weten ze ook gelijk wat ze aan mij hebben.
Loretta schreef:juval schreef:Timmermans stelt zich kandidaat voor lijsttrekker gl/pvda..
lijkt me prima dat hij uit europa weg gaat.
Ik vraag me serieus af of Timmermans wel zo'n goede keuze is voor GL/PVDA of dat hij juist kiezers weg jaagt.
Loretta schreef:juval schreef:Timmermans stelt zich kandidaat voor lijsttrekker gl/pvda..
lijkt me prima dat hij uit europa weg gaat.
Ik vraag me serieus af of Timmermans wel zo'n goede keuze is voor GL/PVDA of dat hij juist kiezers weg jaagt.