Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Libra76 schreef:Dan helpt het niet wanneer Dilan Yesligoz een bericht plaats op x waar zij Douwe Bob beschuldigd van antisemitisme. Het lijkt wel alsof Dilan krampachtig probeert relevant te zijn, om in de schijnwerpers te staan. En daarom maar om haar heen "slaat".
Zij heeft niet in de gaten wat haar woorden te weeg brengt. Douwe Bob vertelde gisteren in Renze dat hij nu met de dood wordt bedriegt.
Libra76 schreef:Ik vind het jammer. Want de vvd was een rechtse partij met een soort van fatsoen en bestuur ervaring. Ik vraag mij af waar je op moet stemmen aankomende verkiezing wanneer je rechts bent. De vvd lijkt steeds meer een populistische partij te worden in plaats van een liberale rechtse partij.
anjali schreef:Douwe Bob had wel afgesproken daar op te treden. Het was een Joods voetbalfeest, dat wist hij vantevoren. Dan moet je niet afspreken daar. Dan hadden zij een andere artiest kunnen contracteren en was er nu niet weer de zoveelste ophef t.g.v. polarisatie geweest.
anjali schreef:Douwe Bob had wel afgesproken daar op te treden. Het was een Joods voetbalfeest, dat wist hij vantevoren. Dan moet je niet afspreken daar. Dan hadden zij een andere artiest kunnen contracteren en was er nu niet weer de zoveelste ophef t.g.v. polarisatie geweest.
anjali schreef:Ik weet niet wat er zich in de gedachten van DB afspeelt. Eerlijkgezegd kende ik hem nauwelijks anders dan zijn naam. Hij moet zelf weten wat hij doet, maar hij sprak af op een Joods feest op te treden en dan kun je allerlei toestanden verwachten momenteel helaas. Spreek daar dan niet af joh. Heel vervelend dat polariserende gedoe tegenwoordig. En ja zelfs binnen eigen groeperingen ! En het gehad hebben van een relatie met een Joodse zegt ook niets want is dus nu uit?! In elk geval vind ik dit niet professioneel van DB .
BigOne schreef:anjali schreef:Douwe Bob had wel afgesproken daar op te treden. Het was een Joods voetbalfeest, dat wist hij vantevoren. Dan moet je niet afspreken daar. Dan hadden zij een andere artiest kunnen contracteren en was er nu niet weer de zoveelste ophef t.g.v. polarisatie geweest.
Wat een onzin , hij heeft zelfs vijf jaar een relatie met een joodse gehad, heeft gezongen bij opening Joodse tentoonstelling of museum , dat weet ik zo niet meer. Hij had duidelijk afgesproken; geen politieke uitingen. Dan staat daar toch een stand die steun en geld zoekt voor extremistische regering.
Hij heeft dat netjes toegelicht maar yesilgoz gaat via weird duk volledig op het antisemitisme orgel. Nu krijgt hij doodsbedreigingen.
https://x.com/jeroenkeswiel/status/1939 ... EopP3zUX6Q
Wanneer de vvd de verkiezingen niet heel dik wil verliezen flikkeren ze zionist yesilgoz eruit.
Raineri schreef:anjali schreef:Douwe Bob had wel afgesproken daar op te treden. Het was een Joods voetbalfeest, dat wist hij vantevoren. Dan moet je niet afspreken daar. Dan hadden zij een andere artiest kunnen contracteren en was er nu niet weer de zoveelste ophef t.g.v. polarisatie geweest.
Het ging hem geloof ik om een "zionistische uiting" die getoond werd tijdens zijn optreden. Wat ik ervan hoorde althans.
Wel zielig voor die kinderen
CharleyT schreef:Beter inlezen waar het omgaat! Er waren juist wel afspraken gemaakt en bij aankomst bleek dat die niet nagekomen waren. De organisatie kun je dat verwijten en niet Douwe Bob.
anjali schreef:Ik weet niet wat er zich in de gedachten van DB afspeelt. Eerlijkgezegd kende ik hem nauwelijks anders dan zijn naam. Hij moet zelf weten wat hij doet, maar hij sprak af op een Joods feest op te treden en dan kun je allerlei toestanden verwachten momenteel helaas. Spreek daar dan niet af joh. Heel vervelend dat polariserende gedoe tegenwoordig. En ja zelfs binnen eigen groeperingen ! En het gehad hebben van een relatie met een Joodse zegt ook niets want is dus nu uit?! In elk geval vind ik dit niet professioneel van DB .