Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:maar dat is toch bij iedereen die opstapt.. Rutte, Kaag, Schouten.. dat de haters winnen?
Winged schreef:veneri schreef:Vind het ook wel apart dat ze nu zo massaal opstappen.
Het kabinet was niks, maar ik vrees voor wat/wie er straks naar voren geschoven gaat/gaan worden.
Het kan de beloofde frisse wind zijn. Of we zitten over 2 jaar te zeggen dat die oude garde zo slecht nog niet was.
BeFunny schreef:Wie heeft dat beloofd?
Rutte had gewoon geen zin meer om nog een keer voor malle pietje te spelen. Want er gaan weer keuzes gemaakt moeten worden waar sowieso het niet gedaan kan worden. En de rest die zijn opgestapt die hebben daar ook geen trek in.
Winged schreef:BeFunny schreef:Wie heeft dat beloofd?
Rutte had gewoon geen zin meer om nog een keer voor malle pietje te spelen. Want er gaan weer keuzes gemaakt moeten worden waar sowieso het niet gedaan kan worden. En de rest die zijn opgestapt die hebben daar ook geen trek in.
D66 met termen als 'nieuw leiderschap' vorige verkiezingen.
juval schreef:en wie komt daar ervoor terug.. Rob Jetten. Niet bepaald een nieuw gezicht![]()
Maar hij krijgt het voordeel van de twijfel, ze hadden slechtere kandidaten om naar voren te schuiven.
Exitium schreef:Dat is nog maar de vraag. Ze staan nu samen op 17 zetels en de verwachting is dat dat gaat groeien naar 20+. In de laatste peiling van Maurice de Hond staan VVD, BBB en GL/PvdA zelfs allemaal gelijk op 25 zetels.
Vraag gaat worden wie er naar voren geschoven wordt als lijsttrekker, ik verwacht dat dat wel de nodige invloed zal hebben op de uiteindelijke verkiezingsuitslag. Er zijn redelijk wat opties die genoemd worden, o.a. Klaver, Aboutaleb en Timmermans, maar niet iedereen zal de kiezers evenveel aanspreken.
Exitium schreef:Dat is nog maar de vraag. Ze staan nu samen op 17 zetels en de verwachting is dat dat gaat groeien naar 20+. In de laatste peiling van Maurice de Hond staan VVD, BBB en GL/PvdA zelfs allemaal gelijk op 25 zetels.
Vraag gaat worden wie er naar voren geschoven wordt als lijsttrekker, ik verwacht dat dat wel de nodige invloed zal hebben op de uiteindelijke verkiezingsuitslag. Er zijn redelijk wat opties die genoemd worden, o.a. Klaver, Aboutaleb en Timmermans, maar niet iedereen zal de kiezers evenveel aanspreken.
Loretta schreef:Nederland is en blijft een kneiterrechts land.
Jessix schreef:Kneiterrechts vind ik overdreven. Ik ben zeker niet links, maar om mezelf nu kneiterrechts te noemen. Eerder midden/rechts.
Loretta schreef:Jessix schreef:Kneiterrechts vind ik overdreven. Ik ben zeker niet links, maar om mezelf nu kneiterrechts te noemen. Eerder midden/rechts.
Rechts heeft Nederland toch de afgelopen deccenia geregeerd. Het lukt links maar niet om een buist te maken.