Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 09:30

Dit helpt Trump alleen nog maar meer, in mijn opinie.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 10:02

Ja het was te verwachten in die zin dat presidenten vaker worden beschoten? Of hoe bedoel je dat?

En waarom zou hij z’n campagne moeten stoppen? Dit helpt m enorm vooruit.. denk ik.
Hoewel, zou t invloed hebben op de verdeling zoals deze er nu is?

pmarena

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 10:09

Ik duim heel hard dat de schutter iets heeft achtergelaten waaruit dan blijkt dat hij het deed omdat hij Trump een low-life vond die nooit de leider van de GOP had mogen worden. Zodat het probleem wat makkelijker binnen de GOP zelf gehouden kan worden.....

Ben benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren. Hij zal nu wel extra als een held gedragen gaan worden..... blegh.

Lanoca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 10:25

De grootste opruier van allemaal heeft nu zelf ondervonden dat je daar ook gevaarlijke gevolgen van kan krijgen. Hij zal het wel gaan gebruiken voor zijn eigen gewin.

Ik heb ook iets gehoord dat hij niet door een kogel geraakt is maar door glas. Ik ben benieuwd of we daar nog meer van zullen horen.

Misschien heeft Thomas Crooks inderdaad wel een dagboek geschreven .

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 12:14

Tuurlijk gaat hij het gebruiken voor zijn gewin. Een politiek geluk bij een ongeluk is dat de dader een blanke, witte man is die republikeins geregistreerd staat. Als een zwart persoon of mexicaan dit was gedaan was het hek van de dam.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 12:16

nps schreef:
Tuurlijk gaat hij het gebruiken voor zijn gewin. Een politiek geluk bij een ongeluk is dat de dader een blanke, witte man is die republikeins geregistreerd staat. Als een zwart persoon of mexicaan dit was gedaan was het hek van de dam.

Wat ook helpt is dat het een AR-15 was waar mee geschoten werd. Moeten zeker beschikbaar blijven voor gewone burgers, liefst met een bump stock.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 12:20

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 12:25

Ben ook benieuwd wat hier achter zit. Trump gaat hier een politiek slaatje uit slaan.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 12:54

Dat is best apart want trump is niet perse voor electrisch rijden dacht ik.. wat schiet Musk er dan mee op?

Qua 2nd amendement.. dat blijft denk altijd een lastige voor Amerikanen.. AR-15’s of niet …
Het probleem hier was meer denk dat iemand zo dichtbij kon komen.. verder weg heb je op z’n minst een goed lange afstands wapen nodig. Dat is de AR15 toch niet, Cowboy? (Ik weet t niet hoor, dit werd ons verteld op de shooting range)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 12:56

Musk is meer dan elektrische auto's. Denk aan space x en ruimteverkenning.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 13:04

Oh ja ik lees net dat hij van Hillary en Biden nu naar Trump is gewisseld..

En reken maar dat Trump dit gaat gebruiken.. het zou heel raar zijn als hij dat niet zou doen..

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 13:06

Daarnaast is Musk best een mafklapper die democratisch heeft gestemd maar niet vies is van een potje discriminatie toestaan op X en een complottheorietje hier of daar. Achter de deuren zal vast een dealtje worden gesloten met gunstige (belasting)voordelen voor zijn bedrijf, maar dat is speculatie.

Als ik zo lees, Twitter en Silicon Valley zijn behoorlijk rechtser geworden onder zijn bewind en hij tweet en doet als Trump.

https://www.nytimes.com/2022/12/10/busi ... itter.html

nikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 13:08

Musk is een zakenman. Daar waar voordelen zijn te behalen, doet hij dat, denk ik.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 13:09

Musk is 180 graden gedraaid van iemand die anti Trump was en klimaatverandering erkende en wilde tegengaan naar een extreem-rechtse complotdenker. En waarom, geen idee. Het was een slimme gast, ik heb vroeger wel eens interviews gezien waarin hij echt goede ideeën had.. maar zijn geld en roem zijn hem naar het hoofd gestegen blijkbaar := Zo zonde!

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 13:19

Hih heeft 12 kinderen ook, eentje heet X Æ A-Xii en een andere Techno Mechanicus. het is een bijzondere man. Met heel veel geld (en dus invloed)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 13:24

Het enige wat ik van X weet is dat hij vind dat mensen zichzelf moeten kunnen reguleren…

En ik lees dat Trump de oorlog in Oekraïne gaat stoppen.. nou.. dat zou mooi zijn :j :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 13:32

Ja natuurlijk doet hij dat. Hij laat Ukraïne gewoon keihard vallen en dan lopen de Russen er overheen -> oorlog klaar.

nikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 14:52

PMarena, dat is inderdaad de oplossing die Trump voorstaat.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 16:34

Ik vind het gewoon een vreemd verhaal. Hoe kan iemand op 120 m afstand op een dak terecht komen? Hoe kan het dat als een omstander meldt er zit iemand met een geweer op het dak er niet gereageerd wordt door de beveiliging? Hoe kan het dat iemand op die afstand zo n enorme man kan missen maar wel anderen dood en verwond? En dat het beoogde doelwit iets gewond raakt door glas? En waarom gaat dat beoogde doelwit daarna boven alles uitsteken en stoere gebaren maken? Dan duik je toch weg? De dader kan het niet meer vertellen in ieder geval

Ik vind het dus gewoon een heel vreemd ietsen verdrietig voor de echte slachtoffers en hun naasten.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 16:59

Door glas?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 17:01

Dat wordt gezegd, dat de wond komt door glas van de teleprompter.
Laatst bijgewerkt door Berdien op 14-07-24 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 17:05

Ik vond dat alleen maar terug op Indiase sites .. heel vaag

Het verhaal zal vanzelf wel komen, of niet, en de conspiracies ook.. :j :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 17:06

Vanmorgen nos nieuws meldde dat ook. Niet eens een kogel in de buurt geweest lijkt het , gewoon vreemd op zo n korte afstand met een toch fors doelwit. Alles bij elkaar is gewoon vreemd vind ik -O-

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 17:45

Conspiracy genoeg maar feit blijft dat hij gewond is geraakt, iemand schoot en er zijn twee mensen dood en twee zwaargewonden. Triest, vooral om dat radicaal rechts met hier in Nederland Wilders voorop er weer een slaatje uit proberen te slaan.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 17:50

Dat dus. Wat de reden ook is, echte haat, vooropgezet plan met geen reden om Trump te doden. De echte slachtoffers zijn verdrietig genoeg, en dit gebruiken ter propaganda al helemaal niet :n

Ik begrijp alleen niet als je net beschoten bent ga je toch niet rechtop boven iedereen uit stoer doen? Of is er dan echt iets mis in je bovenkamer kwa emotie?