_San87_ schreef:Goh, dat de sport zo afhankelijk is van gokkende mensen. Nooit geweten.
Bizar ook dat de kansspelbelasting zo laag is…
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik vind het sowieso een beetje raar hoe hier wordt gesproken over de gang naar Brussel om afspraken te herzien.
Heb je garanties dat dat lukt? Natuurlijk niet. Maar als niemand binnen de EU aankaart dat er een onwerkbare situatie is ontstaan, op basis van de eerder gemaakte afspraken, zal er per definitie niets veranderen.
Het is niet dat afspraken of zelf wetten, in beton gegoten zijn hè?
Citaat:Hoe vaak willen ze naar Brussel dan? Adema heeft het al diverse keren geprobeerd, van der Wal ook. De afspraak mbt derogatie was dat de waterkwaliteit niet achteruit zou gaan, dat doet het wel. Door uitspoelen van nitraten en door droogte van de afgelopen twee jaar.
Een strook houden tussen waterwegen en land, dat vertikken veel boeren ondanks dat ze daar ook alweer subsidie voor kregen. Kijk maar eens rond in je eigen omgeving.
Citaat:Ik denk dat de coalitiepartijen erop rekenen dat na 6 juni de situatie in Brussel ook anders zal zijn en het wellicht makkelijker gaat worden voor Nederland om zaken mbt klimaat en milieu voor elkaar te krijgen.
Benzz schreef:Het is wensdenken en met dat wensdenken heeft de BBB 15 miljard voor de boeren weggegeven. Dat is wat ik er schandalig aan vind.
juval schreef:Ik denk dat de coalitiepartijen erop rekenen dat na 6 juni de situatie in Brussel ook anders zal zijn en het wellicht makkelijker gaat worden voor Nederland om zaken mbt klimaat en milieu voor elkaar te krijgen.
Raineri schreef:juval schreef:Ik denk dat de coalitiepartijen erop rekenen dat na 6 juni de situatie in Brussel ook anders zal zijn en het wellicht makkelijker gaat worden voor Nederland om zaken mbt klimaat en milieu voor elkaar te krijgen.
Nee, Pulsvissen bijvoorbeeld ligt vastgelegd in de wet. Zou heel gek zijn juist als dit wisselt bij elke nieuwe verkiezingen. Dit kan alleen als de rechterlijke macht gaat spreken. Dat is waarom ik het zo lachwekkend vind. Het getuigd van compleet onbenul. Zou me niets verbazen als dit alleen voor de bühne wordt gezegd.
Raineri schreef:juval schreef:Ik denk dat de coalitiepartijen erop rekenen dat na 6 juni de situatie in Brussel ook anders zal zijn en het wellicht makkelijker gaat worden voor Nederland om zaken mbt klimaat en milieu voor elkaar te krijgen.
Nee, Pulsvissen bijvoorbeeld ligt vastgelegd in de wet. Zou heel gek zijn juist als dit wisselt bij elke nieuwe verkiezingen. Dit kan alleen als de rechterlijke macht gaat spreken. Dat is waarom ik het zo lachwekkend vind. Het getuigd van compleet onbenul. Zou me niets verbazen als dit alleen voor de bühne wordt gezegd.
Benzz schreef:https://nos.nl/artikel/2521600-noc-nsf- ... ndse-sport
NOC NSF is ook over de zeik. Sporten voor de topsport en de breedtesport zwaar onder druk door nieuwe plannen.
En dat terwijl ik vanmiddag las dat er op een lagere school in de buurt 65% van de bovenbouw geen zwemdiploma heeft omdat de ouders dat niet kunnen betalen.
pmarena schreef:ruitje schreef:Oh ik ben het daar mee eens hoor, ik heb dat ook met de CU. Ik zou graag de Christelijke degelijkheid in de politiek willen, maar zonder die rare ideeën haha
Deze vind ik niet fair, de SGP is echt véél extremer dan de CU. Als je je eens echt goed verdiept in hun standpunten zijn ze best een hele leuke partij, met heel veel verdraagzaamheid en èchte wil om een ieder de ruimte te geven en samen voor elkaar te zorgen.
Natuurlijk wel vanuit hun Christelijke grondslag, maar wel heel modern / medemenselijk met ruimte voor andersdenkenden. Ik heb niks met geloof en kerken maar vind deze partij echt een voorbeeld voor veel andere partijen in hun fatsoen en stabiliteit zeg maar vanuit hun kernwaardes.
juval schreef:Ik denk dat de coalitiepartijen erop rekenen dat na 6 juni de situatie in Brussel ook anders zal zijn en het wellicht makkelijker gaat worden voor Nederland om zaken mbt klimaat en milieu voor elkaar te krijgen.
996981 schreef:Tja. Als ik mijn huis opruim wordt het ook eerst een grotere bende voor het beter wordt. Wie zegt dat dit in de VK de eindstatus is?
Raineri schreef:Zijn ze al vier jaar mee bezig. Daarnaast zijn er genoeg voorbeelden in de geschiedenis te vinden waarbij immigratie niet geremd kon worden. Denk aan alle illegale Mexicanen in de VS. Je kunt niet een of andere exoot worden in de EU met afwijkende regels (laten we even stellen dat dat kan). Als je iets aan immigratie wilt doen, kun je beter pro EU stemmen.
En dat is los van de discussie dat het niet eens kan wat is beloofd door pvv.
Raineri schreef:Heb je de rest ook gelezen want ik noem nog een voorbeeld. Je neemt 1 zin en reageert niet echt op de rest