Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:Grappig dat je voor Trump wel opzoekt of het daadwerkelijk wel zo is en hem dus zo verdedigt, maar voor Biden schijnbaar niet, gezien je post hier...?
Cer schreef:IMANDRA schreef:Grappig dat je voor Trump wel opzoekt of het daadwerkelijk wel zo is en hem dus zo verdedigt, maar voor Biden schijnbaar niet, gezien je post hier...?
Kijk, en dat is niet zo...![]()
Ik heb het voor Biden gedeeltelijk opgezocht, en daar vind ik wat van.
Ik heb mezelf ook gecorrigeerd vwb Biden, maar dat lees je dan niet helemaal? Jammer is dat![]()
Daarnaast wordt er iets gezegd over 'feiten' en verder kijken dan mn neus lang is (en zelfs desinformatie) Dus ga ik daarna iets opzoeken (omdat zaken van X als feiten gepresenteert worden) en dan is het weer 'je verdedigt Trump".. grappig, dat je een printscreen van X als feitenbron (zonder bronvermelding) geen enkel probleem vindt
als je gewoon eens geen oordelen velt, dat kan al schelen![]()
Ik zeg nota bene nog 'het is mijn land niet'.. Of Piet of Klaas het regeert, het zal wel. Ik kan daar niet stemmen, dus heb er geen invloed op. Waarom zou ik Trump of Biden verdedigenIk heb geen hond in de race daar..
Verder heb ik niks meer toe te voegen eigenlijk
Citaat:Alleen lijkt het wel dat als je niet voor de ene bent dat je dan voor de ander bent?
mysa schreef:Cer schreef:Ben heel benieuwd wat t motief van de dader was… maar of ze daar nog achter komen…
Denk het wel, of de conclusie is dat het een getroubleerde jongere is. Meeste daders van school shootings zijn dat ook.
Citaat:KEY UPDATE
1 hour ago
Return to menu
By Kelly Kasulis Cho and Devlin Barrett
The FBI identified Thomas Matthew Crooks, 20, of Bethel Park, Pa., as the suspected shooter at former president Donald Trump’s rally. The FBI, which called the attack an assassination attempt, said it was trying to determine his motive and asked the public to come forward with anything they know about Crooks. The shooter was killed. Crooks was a registered Republican, according to the state’s voter status records.