De uitleg was dat hij zo gefocussed was op Poetin verslaan. Tja.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
martichr schreef:Er wordt blijkbaar achter de schermen flink aan de media getrokken om het Biden zo moeilijk mogelijk te maken. Dit was een simpele verspreking die hij zelf corrigeerde.. als je dement bent lukt je dat niet..
mysa schreef:Ja, gaat niet goed zo.
Al vind ik sommige media wel weer erg tendentieus met hun woordkeus.
"Biden verwart Zelensky met Trump" is natuurlijk veel ernstiger dan de namen door elkaar halen.
Ik noem mijn ene zoon per ongeluk ook wel eens bij de naam van de andere, ook de namen van de honden haal ik soms door elkaar.
Maar niettemin: dit komt niet goed zo.
Cer schreef:martichr schreef:Er wordt blijkbaar achter de schermen flink aan de media getrokken om het Biden zo moeilijk mogelijk te maken. Dit was een simpele verspreking die hij zelf corrigeerde.. als je dement bent lukt je dat niet..
Ik kom gedeeltelijk terug op wat ik eerder schreef.. hij corrigeert zch in deze inderdaad heel erg snel! Ik zie bij deze verspreking ook het probleem niet helemaal eigenlijk...
(dat hij verder wel eens staat te stamelen, dat vind ik nog steeds)
martichr schreef:Er wordt blijkbaar achter de schermen flink aan de media getrokken om het Biden zo moeilijk mogelijk te maken. Dit was een simpele verspreking die hij zelf corrigeerde.. als je dement bent lukt je dat niet..
Vreemd genoeg is de hoeveelheid wartaal die Trump bij elke bijeenkomst uitkraamt nauwelijks in het nieuws.
Dit is overigens het alternatief..
https://www.nu.nl/309830/video/trump-di ... -2025.html
dat hij zich ervan distantieert kun je overigens negeren.. het plan is door zijn eigen ex-medewerkers bedacht.
BigOne schreef:Hij stamelt vaak omdat hij een stotteraar is.
Cer schreef:BigOne schreef:Hij stamelt vaak omdat hij een stotteraar is.
Dan verander ik stamelen in 'kijkt in het luchtledige, loopt wel eens de verkeerde kant op, geeft mensen een hand die er niet staan, er zijn best vreemde filmpjes dat ie ergens aan ruikt en nog wat dingen die niet perse handig zijn voor een president van Amerika"..
CharleyT schreef:mysa schreef:Ja, gaat niet goed zo.
Al vind ik sommige media wel weer erg tendentieus met hun woordkeus.
"Biden verwart Zelensky met Trump" is natuurlijk veel ernstiger dan de namen door elkaar halen.
Ik noem mijn ene zoon per ongeluk ook wel eens bij de naam van de andere, ook de namen van de honden haal ik soms door elkaar.
Maar niettemin: dit komt niet goed zo.
Grappig, hij verwarde Zelensky met POETIN, niet met Trump. Als je dat ernstig vind en zelf namen door elkaar haalt tsja..................
mysa schreef:CharleyT schreef:
Grappig, hij verwarde Zelensky met POETIN, niet met Trump. Als je dat ernstig vind en zelf namen door elkaar haalt tsja..................
Ik ben bijna net zo oud dus..
En ik denk dat je mijn bericht niet goed gelezen hebt. Misschien ook op leeftijd?
Cer schreef:Oef, er worden weer allemaal dingen bijgehaald...![]()
Ik denk dat je alle media goed in de gaten moet houden, en niet alleen pro-Biden en anti-Trump..
daarnaast moet men ook gewoon eerlijk blijven kijken, en dat ontbreekt misschien ook wel eens..
Enfin, het is mijn land verder niet, dus het zal wel
Citaat:During a speech last month, Trump confused Nikki Haley, his last remaining rival for the Republican presidential nomination, with former Democratic House Speaker Nancy Pelosi. He also suggested former Democratic President Barack Obama was still in office.