pien_2010 schreef:De CU vind ik ook totaal anders en die mevrouw Bikker deed het goed.
Veronica2 ik ben me heel goed bewust van.......alleen dit is een ander niveau daar het nu ook vanuit de overheid komt. En dan wordt het pas echt gevaarlijk!
De overheid die een bevolking groep totaal ontmenselijkt en vindt dat die groep bij aankomst de geschiedenis moet leren van de holocaus bv.
Dat zal alleen maar averechts gaan werken volgens Arno Grunberg en ik deel die mening dat dit buitengewoon onverstandig is.
Tevens is het gevaarlijk als vanuit de overheid haat en negativiteit wordt gepredikt over een bepaalde groep mensen. Daar hebben we met die holocaust een goed voorbeeld van.
Het is ongekend en ongepast dat er in het altijd zo tolerante Nederland een bevolking groep zo weggezet wordt. Gisteren ten koste van de andere groep. Heel zorgwekkend vind ik dat en naar om naar te kijken.
Dit raakt echt kant nog wal, je hebt misschien mijn post niet goed begrepen. De kwestie rondom Israël en Palestina wordt ook in Nederland uitgevochten. Je ziet en hoort niet alles in talkshows en in de krant, er is ook nog de realiteit van alle dag waarbij mensen zich niet veilig voelen. Het is al heel erg lang aan de gang en het wordt helaas niet minder ondanks positieve verbindende initiatieven.