MissBenthe85 schreef:MISTRAL94 schreef:Maar die kerken daar staan niet in verhouding tot het aantal moskeeen hier
je neemt me de woorden uit de mond!
Het aantal Christenen ook niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissBenthe85 schreef:MISTRAL94 schreef:Maar die kerken daar staan niet in verhouding tot het aantal moskeeen hier
je neemt me de woorden uit de mond!
Sientje schreef:MISTRAL94 schreef:Nee en ik heb ook geen behoefte om een moskee te bezoeken, ik ga namelijk ook niet naar een kerk dus zou het hypocriet vinden als ik dan wel een moskee ga bezoeken
Uit je posts komt anders het beeld naar voren dat je lijkt te weten hoe het eraan toe gaat in de moskee. Zeker als je het verontrustend vindt dat er steeds meer komen...
Sientje schreef:MISTRAL94 schreef:Nee en ik heb ook geen behoefte om een moskee te bezoeken, ik ga namelijk ook niet naar een kerk dus zou het hypocriet vinden als ik dan wel een moskee ga bezoeken
Uit je posts komt anders het beeld naar voren dat je lijkt te weten hoe het eraan toe gaat in de moskee. Zeker als je het verontrustend vindt dat er steeds meer komen...
Karl66 schreef:Smokey, wij en alle andere kolonisatoren hebben de mensen in de kolonieën (inclusief het Midden Oosten) eeuwenlang onderdrukt en nou vinden wij het vreemd dat ze snel naar het westen wijzen als bron van alle kwaad
liberty22 schreef:nou vertel hoe is de gang van zaken in een moskee
Mystica schreef:Is iedereen nu aan het zoeken ofzo?
Mystica schreef:Kerst en pasen hebben de christenen ook maar gejat om meer aanhangers te krijgen
Mystica schreef:Er staan genoeg beelden van de verborgen camera in een moskee op youtube
Sientje schreef:liberty22 schreef:nou vertel hoe is de gang van zaken in een moskee
Ja dat probeer ik dus van jullie te weten te komen. Aangezien jullie je zorgen maken over de toename ervan, zeg ik: leg mij dan eens uit wat daar allemaal gebeurt. Oftewel: onderbouw je uitspraken.
liberty22 schreef:Mystica schreef:Er staan genoeg beelden van de verborgen camera in een moskee op youtube
dus ben je zelf niet in een moskee geweest???
liberty22 schreef:Mystica schreef:Er staan genoeg beelden van de verborgen camera in een moskee op youtube
Liesje89 schreef:Mystica schreef:Kerst en pasen hebben de christenen ook maar gejat om meer aanhangers te krijgen
Daar heb ik nou nog nóóit van gehoord..
Naar mijn weten hoort dit gewoon bij het christendom, en nergens anders bij..
Waarom zouden de christenen het vieren van de geboorte en het opstaan van Jezus gejat hebben?
Leg je argument eens uit?
Waarschijnlijk ligt het maar net aan je achtergrond hoe je er tegenaan kijkt
Tomaatje schreef:"Degenen die onze liefde het minst verdienen, hebben het het hardst nodig."
liberty22 schreef:liberty22 schreef:
oeps gaat ook zo snel dit topic
smokey17 schreef:Tomaatje schreef:"Degenen die onze liefde het minst verdienen, hebben het het hardst nodig."
Dat zoeken ze dan maar fijn bij een ander
MissBenthe85 schreef:dit is weer typisch nederland, ik weet niet of iemand ned 1 nog heeft aan staan?? (ik wel) Vang net toevallig op dat alarmfase 1 is uitgeroepen. Pfoeh komen ze nou mee, beetje achter de feite aan lopen doen ze wel in de politiek (zoals gewoonlijk..!)
Liesje89 schreef:Mystica schreef:Kerst en pasen hebben de christenen ook maar gejat om meer aanhangers te krijgen
Daar heb ik nou nog nóóit van gehoord..
Naar mijn weten hoort dit gewoon bij het christendom, en nergens anders bij..
Waarom zouden de christenen het vieren van de geboorte en het opstaan van Jezus gejat hebben?
Leg je argument eens uit?
Waarschijnlijk ligt het maar net aan je achtergrond hoe je er tegenaan kijkt