Jolandaa_ schreef:ik vond dat Pim Fortuyn het netjes deed. die blafte niet zo erg als wilders. Wilders wil ze het liefst opruimen net als Hitler dat deed. Pim Fortuyn leek in mijn ogen niet zo. die had niet als doel ze op te ruimen, maar te minderen.
Pim leerde snel en goed. Hij was intelligent en omdat ze hem een paar keer hadden gepakt op gebrek aan cijfers voor zijn beweringen (wat je beweringen dus ongefundeerd maakt), zorgde hij ervoor dat hij wel alles kon staven met cijfers.
Het is doodzonde dat Pim is vermoord. Hij had echt hier de politiek in gemoeten. Al was het maar om de humoristische factor die hij er aan toe kon voegen en de belangstelling die hij opwekte bij mensen die voorheen niet geinteresseerd waren in politiek. Wilders kan aan hem niet tippen.
Jeskoo schreef:Wil je niet zo denegrerend doen met je "lieve kind"? Nu lijkt het alsof je denkt dat ik een of ander onnozel kind ben. Ik weet echt wel waar ik het over heb en dat jij mijn mening niet deelt vind ik prima en wil best serieus jouw argumenten aanhoren, zou het fijn vinden als je mij ook serieus zou nemen. Zou dus liever i.pv. deze opmerking een paar argumenten van jouw kant horen.
Oh nou sorry hoor! Het was totaal niet denigrerend bedoeld! Het was eigenlijk meer op een toon bedoeld van "weet wat je zegt voordat je me vals beschuligt van niet op de hoogte zijn".
En als je conclusies kunt trekken, kun je lezen dat ik zijn programma zeer interessant en goed vond, en dat ik daarom op hem gestemd heb. Maar ik hoor hem er niet meer over! Ik hoor hem alleen nog blaten over moslims en dat op een heel onredelijke manier. Hij wil dingen die realistisch NOOIT haalbaar zijn. Het is allemaal verspilde energie.
Achilles schreef:Precies!
En dan hebben we het niet eens alleen over de problemen van criminele allochtonen. De mannen en vrouwen die de macht hebben zijn een stel sissy's en als je dan wel wat durft te zeggen of doen zoals Rita Verdonk of Wilders dan ben je de pispaal.
Laat er nou eens een eerlijke leider opstaan die nederland weer veilig en happy kan maken.
O ja, shoot, die is opgestaan en afgeknald, even vergeten.