Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Maar hoe denk jij dan over het mogelijk enge dingen doen om zulk persoon vrij te krijgen?
lies schreef:Maar waarom niet? Je bent toch blij dat hij is 'opgeruimd'? Je zou moeten staan juichen bij zo'n filmpje.
Ik ben zo'n eng persoon die vind dat hij nog zou moeten leven. Natuurlijk had hij een levenslange straf moeten hebben, dat staat buiten kijf. Maar niemand hoeft vermoord te worden omdat hij anderen vermoord heeft. Dat klopt imo echt niet.
Edit; jullie gaan veel te snel
lies schreef:Detour; Diablo vond het eng dat er mensen zijn die zouden willen dat hij was blijven leven, vandaar 'eng persoon'. Wat betreft te snel; ik reageerde op iemand van 5 berichten eerder.
detour schreef:Erg he? Word van Bush vrijwel even misselijk als van Hoessein..
Hopelijk komt er iemand anders aan de macht in Amerika na de verkiezingen..
detour schreef:Het enige logische wat ik uit jouw verhaal gehaald heb ik dat je zelf gestopt bent in je werk met het doen van dierproeven omdat er feitelijk gezien weinig werd bereikt qua resultaat en veel dieren daar dus onnodig het leven voor lieten...
detour schreef:Cassidy, je komt met een definitie van wat een stelling inhoudt;
laat ik je dan bij deze zeggen (en heb dat ook vermeld) dat ik die niet als zodanig interpreteer dat ik dergelijke praktijken in het echt zou willen zien.
detour schreef:Thats up to you, in principe.