Ann schreef:Yep, ik zou mijn andere kinderen geen seconde meer alleen laten.
Mischien reageren ze juist anders, kan altijd wel zijn.
En denken ze in creches zijn ze veilig ofzo
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Yep, ik zou mijn andere kinderen geen seconde meer alleen laten.
Ann schreef:Dat kan zeer zeker. Maar als ik op mijn ouder instinct afga, zou ik ze niet alleen laten.
Maar goed, iedereen reageert weer anders, ik ben misschien wel overdreven bezorgd.
Ann schreef:Dat kan zeer zeker. Maar als ik op mijn ouder instinct afga, zou ik ze niet alleen laten.
Maar goed, iedereen reageert weer anders, ik ben misschien wel overdreven bezorgd.
Lusitana schreef:Kate blijft in Engeland wel thuis om voor de tweeling te zorgen. En ze gaan naar hun oude routine terug om met ze in een pub van een vriend te eten tussen de middag.
Toevallig stond er vandaag een heel artikel over hoe ze hun leven in willen vullen.
Het was gisteren de eerste schooldag en de schoolvriendinnetjes hebben een kaarsje gebrand en zijn erg verdrietig, volgens zeggen. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het verdriet ze wordt aangepraat, want eerlijk, welke vierjarige mist nou echt een klasgenootje dat ze voor het laats gezien hebben toen ze drie waren?
Nog even en ze wordt heilig verklaard en komt er een monument.
faye schreef:Mijn dochter van drie begrijpt heel goed wat dood is, namelijk dat je nooit mer terugkomt. Dat vierjarigen geen verdriet kunnen hebben is onzin, dat het aangepraat wordt al helemaal. Welke ouder praat zijn eigen kind nou verdriet aan? Beetje vreemde ondoordachte opmerking.
faye schreef:Daar begin je zelf over
Het geeft toch niet om aandacht te besteden aan het feit dat maddie niet terug komt. Als een ouder van een kindje in de klas overlijdt wordt daar ook aandacht aan besteed. Ik vind niet dat je kinderen buiten de werkelijkheid moet houden.
faye schreef:Maar ja, de pers duikt gewoon ongevraagd op. Omdat het nu om een bekendheid gaat. Daar kan de school niks aan doen
Lusitana schreef:Ik begon erover, omdat het een krantenbericht was.
Als ze midden in en schooljaar wegvalt, is het wat anders. Dan moet je natuurlijk vertellen wat er is gebeurd!
Dit is in de vakantie en er zullen wel meer kinderen niet meer in dezelfde klas zitten, dat bedoel ik. En als gezegd, ze kunnen best zeggen dat ze dood is als er om wordt gevraagd. Maar om nou zo'n ophef te maken. nou ja, het klopt natuurlijk wel in ene superkatholieke gemeenschap. Hoe dan ook, het is niet zo dat ik zeg dat peuters geen gevoel hebben hoor, en ze zullen er mee geconfronteerd worden door de posters enzo en heus wel vragen hebben, dat is wel zo.