Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rosa_ schreef:Tjee, dit is echt eng. Ik heb het al niet op storm enzo, maar hier vliegt alles door de tuin heen. De schommelbank lag in het weiland en dat is toch zeker 50 meter van zijn oorspronkelijke plek. In het bos tegenover ons huis zijn al enkele bomen omgewaaid, waarvan er nu een dwars over de weg ligt. De buurmannen zijn stoer naar buiten gegaan om hem in stukjes te zagen. Doodeng dus. Wij wonen ook nog eens in zo'n afgelegen gebied met keiveel bomen. Onze schutting is ook kapot. En verder waaide de hond zowat weg toen die buiten kwam, dus die is weer binnen
Fyenna schreef:Pff 3 doden 16 gewonden...maar ik ben wel mooi een uurtje eerder vrij van school
Wendel schreef:pff ben er helemaal zat van. Dakken die er af vlogen ( expert en formido in surhuisterveen in friesland) Bomen die over een weg heen vliegen. En dit alles nog voor 2 uur vanmiddag. Het werd bij ons vanmiddag om 4 uur wat rustiger maar het waait hier nu weer heelerg hard. De baas heeft om 4 uur alle winkels (door heel nederland) dicht gegooit en we mochten lekker naar huis.
Wendel schreef:pff ben er helemaal zat van. Dakken die er af vlogen ( expert en formido in surhuisterveen in friesland) Bomen die over een weg heen vliegen. En dit alles nog voor 2 uur vanmiddag. Het werd bij ons vanmiddag om 4 uur wat rustiger maar het waait hier nu weer heelerg hard. De baas heeft om 4 uur alle winkels (door heel nederland) dicht gegooit en we mochten lekker naar huis.
LadyLuna schreef:Wendel schreef:pff ben er helemaal zat van. Dakken die er af vlogen ( expert en formido in surhuisterveen in friesland) Bomen die over een weg heen vliegen. En dit alles nog voor 2 uur vanmiddag. Het werd bij ons vanmiddag om 4 uur wat rustiger maar het waait hier nu weer heelerg hard. De baas heeft om 4 uur alle winkels (door heel nederland) dicht gegooit en we mochten lekker naar huis.
Wel slim van je baas, het lijkt mij niet dat er veel mensen vanavond nog gaan shoppen??
LuvdaTossa schreef:Surhuizum
Nou ja officieel woon ik in Groningen op kamers, maar m'n ouders in Surhuizum, ben ik ook opgegroeid.