Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hirespider schreef:o nu is het ineens een vrouw... hmmz toch wat ik dacht dus he. en ken je al je vrienden via internet river?
hirespider schreef:o nu is het ineens een vrouw... hmmz toch wat ik dacht dus he. en ken je al je vrienden via internet river?
SteffieJalo schreef:nou, dan komt er nu eindelijk weer eens een serieuze reactie.
ik ben net ruim een uur bezig geweest met alle pagina's te bekijken.
wat mij opvalt is dat er veel mensen (vooral op het begin) zeggen dat het wel meevalt met bloot op tv, of het niet eens zien en vragen waar dan?
veelal in reclames, begrijp ik uit de antwoorden.
nou ben ik er ook zo een die geen tv meer heeft, (en jawel, om die reden, ja), maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet op de hoogte ben van het programma aanbod.
temp. island wordt veel genoemd en dat soort programma's, maar hoe zit het dan met de Ned.talige films op ned3? geheid dat daar bloot in voorkomt.
en zeg me als ik het mis heb hoor, maar wat is er te zien in documentaires als 'sex sense' 'beter in bed' 'open en bloot' 'te koop:liefde' ? om maar eens wat te noemen.
toen ik nog wel tv kkeek, stoorde ik mij ontzettend aan al die blootreclames en voorstukjes met bloot erin, aar vooral de manier waarop het werd weergegeven.
en daarom mag er van mij gerust aktie gevoerd worden tegen al dat bloot op tv!
Steffie
hirespider schreef:maar als ik het niet doorheb en zelfs niet eens kijk en ik voel ineens een hand op mn borst, hoe kan ik dat voorkomen dan? tuurlijk heb die gast eruit laten zetten maar het gebeurd gewoon te vaak...
hirespider schreef:wat heeft jullie gelul te maken met dit topic? geen fiets
hirespider schreef:wat heeft jullie gelul te maken met dit topic? geen fiets
hirespider schreef:o god sam nieuw woordje geleerd?
hirespider schreef:denk eerder dat jij seksueel gefrustreerd bent dat je naar al dat bloot moet kijken..volgens mij ben je ook echt een jongetje. nouja geeft ook niet